اختصاص 500 میلیارد تومان به تکمیل زنجیره حمل و نقل جاده ای در سیستان و بلوچستان

با اتصال ریلی بندر چابهار به مسیرهای اصلی کشور، حدود 6 میلیون تن ظرفیت حمل بار از این طریق ایجاد می شود

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، معاون وزیر راه و شهرسازی در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل راه و شهرسازی و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: امسال حدود 400 میلیارد تومان در بخشهای سازمان راهداری و توسعه زیر بناها اختصاص یافته و 110 میلیارد تومان هم در بودجه سال جاری با تصویب مجلس شورای اسلامی برای راه آهن چابهار در اختیار دولت قرار گرفته است.
عبوری افزود: با اتصال ریلی بندر چابهار به مسیرهای اصلی کشور، حدود 6 میلیون تن ظرفیت حمل بار از این طریق ایجاد می شود.
وی گفت: بر اساس دستور وزیر راه، بهسازی و اصلاح محورهای چابهار- ایرانشهر - بم و همچنین محور ایرانشهر - زاهدان در دستور کار قرار گرفته است.
معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص تکمیل نشدن بزرگراه زاهدان- زابل افزود: این طرح سالیان زیادی طول کشیده است و امیدواریم با پیگیری نمایندگان مردم استان در مجلس و همت مدیران استانی این بزرگراه به اتمام برسد.
فرامرز مصلح عضو هیات عامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشورهم در این مراسم با اشاره به افزایش تلفات جاده ای در سیستان و بلوچستان گفت: برای کاهش این حوادث، نصب دوربینهای کنترل سرعت در دستور کار است و 30 دوربین جدید تا 4 ماه آینده در جاده های استان نصب می شود.
یارمحمدی نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی هم گفت: در صورتی که مدیران استانی پیگیر برنامه های در دست اجرا، بخصوص دوبانده شدن جاده ها باشند، نمایندگان، آن را برای تخصیص اعتبار در مجلس با جدیت دنبال خواهند کرد.
در این مراسم اکبری بعنوان مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان، ایوب کرد بعنوان مدیرکل حمل و نقل جاده ای و پایانه های شمال استان، جاوشیری بعنوان مدیرکل حمل نقل جاده ای و پایانه های جنوب استان و جلال وند بعنوان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان معرفی و از خدمات مالکی و خانقاهی مدیران کل راه و شهرسازی و حمل و نقل جاده ای استان تجلیل شد.
اختصاص 500 میلیارد تومان به تکمیل راههای سیستان و بلوچستان اختصاص 500 میلیارد تومان به تکمیل راههای سیستان و بلوچستان اختصاص 500 میلیارد تومان به تکمیل راههای سیستان و بلوچستان اختصاص 500 میلیارد تومان به تکمیل راههای سیستان و بلوچستان اختصاص 500 میلیارد تومان به تکمیل راههای سیستان و بلوچستان اختصاص 500 میلیارد تومان به تکمیل راههای سیستان و بلوچستان اختصاص 500 میلیارد تومان به تکمیل راههای سیستان و بلوچستان اختصاص 500 میلیارد تومان به تکمیل راههای سیستان و بلوچستان اختصاص 500 میلیارد تومان به تکمیل راههای سیستان و بلوچستان اختصاص 500 میلیارد تومان به تکمیل راههای سیستان و بلوچستان اختصاص 500 میلیارد تومان به تکمیل راههای سیستان و بلوچستان اختصاص 500 میلیارد تومان به تکمیل راههای سیستان و بلوچستان

مدیر روابط عمومی مناطق آزاد امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو