افزایش تعاملات سازمان منطقه آزاد کیش و سازمان تامین اجتماعی استان هرمزگان

توسعه همکاری در جهت ارائه خدمات مطلوب بیمه ای به ساکنان و گردشگران کیش محور گفتگوی معاونان سازمان منطقه آزاد کیش با روسای سازمان تامین اجتماعی استان هرمزگان بود.

به گزارش فرینا، در جلسه ای که با حضور مسعود توفیقی معاون توسعه مدیریت، امین محمودی نیا مدیر کل بازرسی و رسیدگی به شکایات و شمشادیان رییس اداره بازرسی سازمان منطقه آزاد کیش در دفتر مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان هرمزگان برگزار شد راهکارهای تقویت تعاملات مالی بین دو سازمان و ارائه خدمات بیمه ای به ساکنان و گردشگران سلامت  بررسی شد.

همچنین در نشستی در دفتر ابراهیمی مدیرکل اداره کل کار استان هرمزگان موضوعات متعددی در زمینه قانون کار در مناطق آزاد مطرح و راهکارهای بهینه سازی شرایط فعالیت در جزیره کیش بررسی شد.

در ادامه این سفر و در جلسه ای که در دفتر بازرس کل استان هرمزگان و با حضور معاونین و مدیران ارشد ایشان و معاون محترم توسعه مدیریت و مدیر بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان و شمشادیان رییس اداره نظارت و بازرسی منطقه آزاد کیش برگزار شد دو طرف ضمن تاکید بر عزم خود در مبارزه با فساد در زمینه راهکارهای همکاری های بیشتر در این زمینه به بحث و تبادل نظر پرداختند. 

خبرنگار منطقه آزاد کیش امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو