بازدید مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر از کارخانه های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر به همراه جمعی از معاونین گل گهر، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ویژه شهرستان سیرجان و مدیرعامل منطقه ویژه از پروژه‌های بیمارستان تخصصی گل گهر، پروژه احداث کارخانه سیم بکسل و کارخانه فولاد کاویان گهر در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان بازدید کردند.

به گزارش فرینا، ملارحمن مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر گفت: تعامل گل گهر با منطقه ویژه اقتصادی سیرجان از اولویت های کاری ما است و با جدیت دنبال خواهد شد.
ساخت بیمارستان تخصصی گل گهر در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان پروژه ملی است که در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی گل گهر با سرعت پیگیری می‌شود.
بیمارستان تخصصی گل گهر 44 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تاکنون مبلغی بالغ بر 31 میلیارد تومان هزینه شده است. قرار است کار ساخت این بیمارستان تا پایان امسال تمام و در سال 99 تجهیز شود. بر اساس برنامه ریزی های انجام شده این بیمارستان مدرن در سال 99 افتتاح می شود.
همچنین فاز اول کارخانه فولاد کاویان گهر تولید کننده آهن اسفنجی با ظرفیت 100 تن در روز شروع به کار کرده است. این کارخانه هم اکنون برای 120 نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده و با راه اندازی فاز دوم آن میزان تولید به 200 تن در روز می رسد و اشتغال مستقیم آن نیز به 170 نفر خواهد رسید. 
سومین محلی که مورد بازدید قرار گرفت کارخانه مفتول بکسل پارس بود. این کارخانه با سرمایه گذاری 45 میلیون یورو 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد. این کارخانه می تواند برای 400 نفر اشتغال مستقیم ایجاد می کند.
 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.