تأسیس مرکز نیکوکاری در منطقه ویژه اقتصادی پیام

مدیرکل کمیته امداد استان البرز گفت: فرودگاه بین‌المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام در تأمین نیازهای محرومان در زمینه اشتغال، مسکن، درمان و جهیزیه با کمیته امداد استان البرز همکاری می‌کند.

به گزارش فرینا به نقل از ایلنا، محمد محمدی فرد با اشاره به تفاهم نامه منعقدشده بین کمیته امداد استان البرز و فرودگاه بین‌المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام افزود: تأسیس مرکز نیکوکاری در فرودگاه بین‌المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام با هدف ترغیب سرمایه‌گذاران به سپرده‌گذاری در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و همچنین مشارکت در طرح‌های متنوع نیکوکاری مانند برکت، اکرام ایتام و محسنین، شفاء، شوق زیارت، زکات واجب و مستحب و رضوان ازجمله موارد این تفاهم نامه بود.
محمدی فرد گفت: در این تفاهم نامه تأکید شده است از ظرفیت فرودگاه بین‌المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام در زمینه بهره‌مندی جوانان و خانوارهای موردحمایت امداد امام (ره) از مشاغل نوین و استارتاپ‌ها استفاده شود.
وی بابیان اینکه ارائه آموزش‌های مهارتی و کاریابی و اجرای طرح‌های کارفرمایی و راهبری شغلی جزو مفاد این تفاهم‌نامه همکاری است گفت: فرودگاه بین‌المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام در تأمین نیازهای محرومان در زمینه اشتغال، مسکن، درمان، جهیزیه با کمیته امداد استان البرز همکاری می‌کند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.