2/ گردهمایی معاونین و مدیران فرهنگی، اجتماعی و گردشگری مناطق آزاد در ایستگاه هجدهم 

منطقه آزاد ماکو، روزهای 25 و 26 تیرماه میزبان هجدهمین گردهمایی معاونین، مدیران و کارشناسان فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی و سازمان های مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی کشور است. 

به گزارش خبرنگار فرینا؛ در این نشست دو روزه که با حضور محمدرضا رستمی معاون فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق و مدیران این معاونت و معاونین و مدیران فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان های مناطق آزاد برگزار می شود موارد و محورهایی در حوزه توسعه صنایع فرهنگی و خلاق، گردشگری و میراث فرهنگی، فرهنگی، هنری و اجتماعی و سلامت، ورزش و آموزش به بحث و تبادل نظر گذاشته می شود. 
بر اساس برنامه اعلام شده؛ در این نشست که در چهار بخش (2 نوبت صبح و 2 نوبت عصر) در روزهای 25 و 26 تیرماه در منطقه آزاد ماکو برگزار می شود سخنرانان و مهمانانی از: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، موسسه علوم و فنون کیش، سازمان امور اجتماعی وزارت کشور، دانشگاه هنر، دو سرمایه گذار ماکویی در بخش های گردشگری و سلامت، پژوهشگاه میراث فرهنگی، اداره کل میراث فرهنگی استان آذربایجان غربی و ستاد فناوری های نرم و هویت ساز ضمن حضور در این گردهمایی مباحث تخصصی مرتبط را مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهند داد. 
امضاء تفاهم نامه همکاری مشترک میان دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و ستاد فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از دیگر برنامه های مهم پیش بینی شده در این گردهمایی است. 
این تفاهم نامه به امضاء محمدرضا رستمی معاون فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و محمد حسین سجادی نیری دبیر ستاد فناوری های نرم و هویت ساز می رسد. 
بازدید از نقاط تاریخی و اماکن گردشگری منطقه آزاد ماکو نیز از دیگر برنامه های این گردهمایی دو روزه خواهد بود. 
این هجدهمین گردهمایی معاونین، مدیران و کارشناسان فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی و سازمان های مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی کشور است که به صورت فصلی در یکی از مناطق آزاد کشور برگزار می شود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.