گراوند استاندار بوشهر:

بزرگترین چالش نیم دهه ی اخیر منطقه ویژه اقتصادی بوشهر برطرف گردید

در یک نشست فوق العاده تیم اقتصادی استان بوشهر موفق به رفع مهمترین چالش سالهای اخیر منطقه ویژه اقتصادی بوشهر شد.

به گزارش فرینا  پیش از ظهر چهارشنبه 19 تیر ماه سال جاری در نشستی که مابین تیم اقتصادی استان بوشهر به ریاست دکتر گراوند استاندار استان  با دکتر میر اشرفی رئیس گمرک کشور در محل ساختمان مرکزی گمرک جمهوری اسلامی ایران برگزار گردید موضوع  حذف معافیت 20 درصدی سود بازرگانی ورود و خروج کالا در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر  که به مدت نیم دهه  یکی از بزرگترین موانع رشد و توسعه این منطقه به شمار می آمد مورد بررسی نهایی قرار گرفت که با نظر مساعد دکتر میر اشرفی و تیم کارشناسی ایشان و همچنین ناظر گمرکات فعلی و پیشین استان بوشهر این معضل رفع گردید. بدین ترتیب امتیاز ویژه برخورداری از 20 درصد تخفیف سود بازرگانی وارد کنندگان کالا مجددا" به این منطقه  ویژه اعطا گردید .
در همین راستا دکتر گراوند در جلسه شورای اداری استان با اعلام این موفقیت ضمن تشکر و قدردانی از ریاست گمرک کشور و وزیر  اقتصاد و دارایی خاطر نشان ساخت که این اتفاق بی گمان موجب رشد و شکوفایی بیش از پیش منطقه ویژه اقتصادی بوشهر و در پی آن اعتلای سطح تجارت و بازرگانی استان خواهد گشت.
شایان ذکر است در نشست شورای اداری استان و به دستور استانداربوشهر مقررگردید طی روز های اتی و به قید فوریت ، ساز و کارهای مناسب جهت هر چه سریعتر اجرایی شدن این موفقیت اتخاذ گردد.

مدیر روابط عمومی مناطق آزاد امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو