برگزاری نشست بررسی فرصت های سرمایه گذاری و تجاری در اروند

نشست فرصت های سرمایه گذاری و تجاری در منطقه آزاد اروند با حضور رئیس و اعضای هیئت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان البرز برگزار شد.

به گزارش فرینا؛ این نشست صبح امروز با همکاری همتایان هیئت مذکور در اتاق بازرگانی آبادان انجام شد.

مدیر بهبود محیط کسب و کارها و توسعه رقابت سازمان منطقه آزاد اروند ضمن خیرمقدم و برشماری مزایای سرمایه گذاری در مناطق آزاد تجاری موقعیت اروند را نسبت به دیگران مناطق متمایز و ویژه دانست.

جبار عبودزاده افزود: همسایگی با بزرگترین شریک تجاری ایران یعنی کشور عراق و همچنین مزیت برخوردای از امکانات حمل و نقل ترکیبی (دریایی ، هوایی، ریلی و جاده ای) مهم ترین ویژگی اروند نسب دیگر مناطق آزاد کشور است.

وی این نشست را به عنوان برآیندی از تمایل منطقه آزاد اروند و استان البرز برای افزایش همکاری ها دانست و گفت: باید هر دو طرف بکوشند تا این همکاری حفظ شود .

غلامرضا اکبری زاده رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان نیز ضمن معرفی پیشینه صنعتی و بازرگانی شهرهای آبادان و خرمشهر امکانات سرمایه گذاری و فعالیت های اقتصادی در حوزه های مختلف این عرصه را برشمرد.

گفتنی است؛ این هیئت صبح امروز پیش از این نشست از مرزتجاری شلمچه، شهرک های صنعتی و مراکز تجاری آبادان و خرمشهر بازدید کردند.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو