بازدید مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام ازنمایشگاه الکامپ 98

مدیرعامل فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام از بیست و پنجمین نمایشگاه بین الملی الکامپ (الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک) بازدید کرد.

به گزارش فرینا، نادر ثناگو مطلق در این بازدیدکه از سالن های 5 ،6 ،7،38 ،40،41 صورت گرفت از نزدیک در جریان روند برگزاری نمایشگاه و غرفه های حاضر قرار گرفت .
ثناگو مطلق حضور منطقه اقتصادی پیام در این نمایشگاه را موجب ایجاد ارتباط نزدیکتر و آشنایی بیشتر شرکت های فعال در حوزه های مختلف آی سی تی و الکترونیک با ظرفیت ها و پتانسیل های عظیم منطقه پیام عنوان نمود و اضافه کرد: حضور در این نمایشگاه معتبر می تواند موجب تسهیل در مسیر دستیابی اهداف منطقه اقتصادی پیام و توسعه بیش از پیش آن گردد.
نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد. در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای این صنعت اعم از سخت افزار و نرم افزار به علاقمندان عرضه می گردد و فرصتی بی بدیل برای تبادل نظر و مذاکره در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.
منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ 98 در غرفه ای به ابعاد 270 متر مربع سالن 5 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران دستاورد های خود را ارائه میکند.
گفتنی است؛ ثناگو مطلق در این بازدیدکه از سالن های 5 ،6 ،7،38 ،40،41 صورت گرفت از نزدیک در جریان روند برگزاری نمایشگاه و غرفه های حاضر قرار گرفت .

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.