بخش مسافری فرودگاه پیام البرز راه اندازی می شود

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به اهمیت فعالیت فرودگاه بین المللی پیام استان البرز گفت : با اقدامات انجام گرفته طی سه سال گذشته ، بخش مسافری این فرودگاه به طور رسمی راه اندازی می شود.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، فرودگاه بین المللی پیام البرز که از دهه ۷۰ فعالیت خود را در بخش باری آغاز کرده ، طی سه سال گذشته با تلاش مسئولان کشوری و استانی زمینه استفاده مسافری از این فرودگاه فراهم شد.
شهریورماه سال گذشته پروازهای مسافری این فرودگاه به صورت آزمایشی آغاز و تا آذرماه ۹۷ ادامه داشت و شمار قابل توجهی مسافر بین کرج - مشهد و دیگر مناطق کشور جابه جا شد.
علی عابدزاده  روز سه شنبه در حاشیه  بازدید وزرای راه و شهرسازی و ارتباطات و فناوری اطلاعات  از مجموعه منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام البرز در گفت و گو با خبرنگاران افزود: یکی از اقدامات موثری که در تحقق اقتصاد مقاومتی تاثیر گذار است  استفاده از ظرفیت های موجود در بخش حمل و نقل هوایی است .
وی بیان داشت: در بخش  فرودگاهی سرمایه گذاری بسیار ارزشمندی در سال های اخیر در منطقه ویژه اقتصادی پیام  البرز صورت گرفته که  بهره برداری کامل از این مجموعه می تواند تاثیر خوبی در حمل و نقل هوایی کشور داشته باشد.
عابدزاده گفت:  با توجه به حجم بالای مسافران در فرودگاه های امام خمینی  (ره) و  مهرآباد،  فعالیت  بخش مسافری  و باری فرودگاه پیام می تواند مکمل این فرودگاه ها باشد.
معاون اول رئیس جمهور به همراهی تعدادی از وزرا  با هدف گشایش تعدادی پروژه عمرانی، تولیدی و خدماتی  و بازدید  از برخیز پروژه های در دست ساخت در شهرستان های کرج، فردیس و ساوجبلاغ به استان البرز سفر کرده است.
افتتاح فاز توسعه شرکت مهندسی و ساخت لوکوموتیو مپنا در فردیس، بهره برداری از مجتمع پرورش ماهی البرز کاسپین در کرج، بازدید از خط ریلی قطار برقی کرج ـ هشتگرد در ساوجبلاغ و بازددید از آزاد راه شهید همت در کرج از برنامه های سفر یک روزه جهانگیری و هیات همراه آن به البرز است.
همچنین شرکت در نشست مشترک فرماندهی اقتصاد مقاومتی و گفت و گوی دولت و بخش خصوصی از برنامه های سفر یک رونزه محسوب می شوند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.