نشست هماهنگی کمیته های برگزاری مسابقات غواصی ارتش های جهان در کیش

روند برپایی مسابقات غواصی ارتش های جهان در کیش؛ با حضور مدیران سازمان منطقه آزاد کیش، جانشین فرماندهی نیروی دریایی ارتش و اعضا کمیته های برگزاری این رویداد، بررسی شد.

به گزارش فرینا، در نشستی با حضور امیر دریا دار سلیم پناه جانشین فرماندهی نیروی دریایی ارتش، جمعی از مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش و موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش، برنامه کمیته های مختلف ستاد برگزاری مسابقات غواصی ارتش های جهان در کیش با هدف ایجاد هماهنگی بیشتر و میزبانی شایسته این رویداد بین المللی مطرح و بررسی شد.
هماهنگی 8 کمیته مسئول برگزاری مسابقات با ارگان های مرتبط و همچنین حمایت و همکاری بخش های مختلف سازمان منطقه آزاد کیش، تردد مهمانان خارجی، اعضا و سرپرستان تیم های شرکت کننده و کنترل ترددهای فرودگاهی ، استقرار و اسکان مدعوین، تعیین محل و جرئیات برگزاری مراسم، فعالیت خبرنگاران خارجی و دریافت مجوز های لازم برای پوشش خبری این رویداد، حفاظت از تجهیزات غواصی تیم های شرکت کننده، استقبال و میزبانی مقامات داخلی و خارجی و همچنین تمهیدات لازم برای برگزاری رقابت ها در شرایط مواج بودن دریا ازجمله موارد مطرح شده در این نشست بود.
در این نشست، امیر دریادار سلیم پناه ضمن تشکر از همکاری خوب سازمان منطقه آزاد کیش در برگزاری این رقابت ها گفت: این مسابقات با حضور مقامات کشوری و لشگری از 13 مرداد آغاز می شود وتا یک ماه ادامه خواهدداشت .
وی افزود: در طول مدت حضور تیم های خارجی در جزیره کیش، باید بخش ها و کمیته های اجرایی هماهنگی و هم افزایی خوبی داشته باشند تا با یک مدیریت قوی ،بدون تداخل و در فضایی آرام این مسابقات برگزارشده و موجب افتخار و سر افرازی کشور عزیزمان شود.
سرهنگ کاظم پور فرمانده پایگاه پدافند هوایی کیش نیز با بیان اینکه مردم و مسئولان جزیره کیش با تمام توان برای برگزاری این مسابقات تلاش می کنند، بر حفظ شان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در میزبانی خوب این رویداد بین المللی تاکید کرد و گفت: موفقیت در این رخداد سند افتخاری برای این منطقه، نیروهای مسلح و کشور عزیزمان ایران است.
در این نشست، رئیس پلیس اطلاعات و امنیت انتظامی جزیره کیش، مسئولان سپاه فرودگاه و دریابانی انتظامی، محمد پازوکی مدیر امور اجتماعی سازمان، عزیزالله فرزین پور مدیر امور دریایی موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش، همچنین اعضا کمیته های مختلف مسئول برگزاری این مسابقات حضور داشتند.
گفتنی است؛ اولین دوره این مسابقات سال گذشته به میزبانی نوشهر برگزار شد که با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های کیش، مقرر شد جزیره کیش میزبان دومین دوره این رقابت ها باشد. در نخستین دوره برگزاری این مسابقات در نوشهر، تیم ایران در بخش غواصی عمق، مقام اول را کسب کرد و در مجموع پنجم جهان شد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو