اولین کارگاه مهارت آموزی در مرکز ترک اعتیاد اجتماع درمان مدار اروند افتتاح شد

اولین کارگاه مهارت آموزی برق ساختمان در استان، با هدف توانمند سازی معتادین بهبود یافته در مرکز اجتماع درمان مدار اروند( تی سی) افتتاح شد.

به گزارش فرینا؛ با حضور تنی چند از مسئولین از جمله جلیل مختار نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، مدیرتوسعه اجتماعی سازمان منطقه آزاد اروند، امام جمعه آبادان، روسای فنی و حرفه ای شهرستان های آبادان و خرمشهر و با همراهی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه آبادان، اولین کارگاه مهارت آموزی برق ساختمان در استان با هدف توانمند سازی معتادین بهبود یافته در مرکز اجتماع درمان مدار اروند( تی سی) افتتاح شد.

گفتنی است این دوره طی ۶۰ ساعت و بصورت رایگان برای ساکنین این مرکز برگزار خواهد شد و پس از شرکت در آزمون عملی و تئوری، مدرک معتبر از سازمان فنی و حرفه ای به این افراد اعطاء خواهد شد.

خاطرنشان باید کرد مرکز اجتماع درمان مدار اروند؛ تنها مرکز «تی سی» آقایان در استان بوده که دارای یک پروتکل بسیار قوی در روند درمان می باشد و اکثر مراحل درمان توسط افراد بهبود یافته در همین مرکز انجام می گیرد.

شایان ذکر است برگزاری این دوره آموزشی در راستای بازگشت رهایافته گان از اعتیاد به جامعه با هدف ایجاد شغل و توانمندسازی بوده تا افراد بعد از گذراندن دوره بهبودی بتوانند وارد بازار کار شده و برای خود کسب درآمد کنند.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.