در چهارماهه نخست امسال؛

رشد 26 درصدی صدور مجوزهای صنعتی در منطقه آزاد قشم

مدیر جذب سرمایه و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم از رشد 26 درصدی صدور مجوزهای صنعتی در چهار ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.

به گزارش فرینا، ناصرالدین گرامی گفت: از ابتدای امسال تا پایان تیرماه، 165 مجوز فعالیت اقتصادی در سه بخش صنعتی، تجاری و خدماتی صادر شده است.
گرامی افزود: از بین این مجوزها، 34 مورد مربوط به بخش صنعتی، 67 مورد خدماتی و 64 مورد تجاری بوده است 
به گفته وی، تعداد مجوزهای کل صادر شده در سال گذشته، رقمی معادل 550 مورد بوده که شامل،  105 مورد صنعتی، 250 مورد خدماتی و 195 مورد تجاری است.
مدیر جذب سرمایه و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به رشد دو درصدی مجوزهای تمدید شده در چهارماهه نخست امسال نسبت به این مدت در سال گذشته، توضیح داد: از ابتدای امسال تا پایان تیرماه، 561 مورد مجوز فعالیت اقتصادی توسط این مجموعه تمدید شده که 63 مورد در بخش صنعتی، 246 مورد خدماتی و 252 مورد تجاری است.
گرامی ادامه داد: یک هزار و 755 مورد تمدید مجوز فعالیت اقتصادی آمار به ثبت رسیده در سال گذشته می باشد که از این تعداد 205 مورد مجوز صنعتی، 800 مورد خدماتی و 750 مورد تجاری بوده است.
مدیر جذب سرمایه و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم در پایان افزود: مجوز فعالیت اقتصادی صادر شده در منطقه آزاد قشم، یک سال اعتبار دارد و در صورت تمایل به ادامه فعالیت، شرکت یا فرد متقاضی باید با مراجعه به این مدیریت و ارایه مدارک مورد نیاز به همراه اظهارنامه مالیاتی، نسبت به تمدید مجوز اقدام نماید.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو