پروازهای ترمینال سلام فرودگاه امام‌خمینی افزایش یافت

معاون بهره‌برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، ضمن اعلام جزئیات افزایش پروازهای ترمینال گالری سلام از آماده‌سازی ترمینال یک فرودگاه امام (ره) برای پروازهای داخلی خبر داد.

به گزارش فرینا، حسن خوشخو اظهار داشت: در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر به مسافران و  بهره برداری حداکثری از منابع و تجهیزات فرودگاهی، شماری از پروازهای ترمینال مسافری شماره یک شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به ترمینال گالری سلام این مجموعه منتقل خواهند شد.

معاون بهره‌برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: وجود زیرساخت‌ها و امکانات کافی در ترمینال گالری سلام موجب شد تا پس از بررسی‌های لازم و با هماهنگی نهادهای فعال در امر اعزام و پذیرش مسافران، تعداد پروازهای این ترمینال را افزایش دهیم.

خوشخو با اشاره به انتقال برخی پروازها به ترمینال سلام بیان داشت: با انتقال این پروازها، ظرفیتی جدید در ترمینال مسافری شماره یک شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ایجاد می شود که قصد داریم از این ظرفیت برای برقراری پروازهای داخلی استفاده کنیم و هم اکنون در حال آماده سازی ترمینال یک برای شروع پروازهای داخلی هستیم.

وی افزود: پس از برگزاری جلسات متعدد با شرکتهای هواپیمایی، مقرر شد پروازهای بین‌المللی هواپیمایی آسمان، آذربایجان، سلام ایر، العراقیه، براوو و آرمینا از ترمینال گالری سلام انجام شوند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو