معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری عنوان کرد؛

چابهار ظرفیت‌های زیادی در فناوری و کارآفرینی دارد

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری گفت: امکانات، فضا و نیروی انسانی خوبی در سیستان و بلوچستان به‌ویژه در چابهار وجود دارد و می‌تواند اقدام‌های آنها کارآفرین و توسعه محور باشد.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، سورنا ستاری در نشست هم‌اندیشی زیست‌بوم کارآفرینی دانش‌بنیان و توسعه کسب‌وکارهای نوپا در منطقه آزاد چابهار اظهار داشت: تفاهم‌نامه همکاری با منطقه آزاد چابهار در ماه‌های گذشته انجام و امروز خوشحالیم که عملی شد.

ستاری افزود: خوشبختانه زیرساخت‌های لازم برای توسعه زیست‌بوم فناوری و نوآوری در چابهار فراهم‌شده و اتفاقات خوبی در حوزه رونق زیست‌بوم نوآوری رخ‌داده است.

وی گفت: خیلی علاقه دارم در استان محروم سیستان و بلوچستان حضور پیدا کنم و با جوانان متفکر و نیروهای انسانی خلاق ارتباط بگیرم.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری افزود: دولت هرگاه در پارک علم و فناوری و پژوهش‌ها ورود کند نتیجه خوبی ندارد لذا می‌طلبد با فراهم کردن زمینه، بخش خصوصی هم ورود کند تا بتوان زمینه توسعه اقتصاد دانش‌بنیان سیستان و بلوچستان را رقم زد.

ستاری ادامه داد: هر یک از شهرهای استان سیستان و بلوچستان اگر آمادگی تأمین زیرساخت‌ها را داشته باشند ما کل هزینه‌های بازسازی، اشتغال شرکت‌ها را پرداخت می‌کنیم.

وی تصریح کرد: برای بهبود زیست‌بوم فناوری و نوآوری منطقه و سرمایه‌گذاری در کسب‌وکارهای نوپا، استارتاپ ها و حمایت از جوانان فناور اقداماتی انجام‌شده است.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو