منطقه آزاد انزلی میزبان بزرگترین رویداد علمی ورزشی کشور

نخستین کنگره ملی مدیریت راهبردی در ورزش و سومین کنگره ملی دستاوردهای علوم ورزشی و سلامت کشور بهمراه اولین نمایشگاه ملی تجهیزات و فناوری ورزش و سلامت در مرکز همایش ها و نمایشگاه های منطقه آزاد انزلی برپا می شود.

به گزارش فرینا، با همکاری دانشگاه گیلان، وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و استانداری گیلان،  از 30 مرداد لغایت اول شهریور ماه این منطقه میزبان سه رویداد ملی در حوزه ورزش کشور است که با محوریت توسعه کارآفرینی و گردشگری ورزشی و گردشگری سلامت با توجه به ظرفیت های منطقه آزاد انزلی، استان گیلان و کشورمان؛ از سوی سازمان های مردم نهاد کار آفرینان جوان پیشرو و نام آوران ورزش کاسپین برپا می گردد.

براین اساس فیزیولوژی ورزشی و تغذیه، آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی، رفتار حرکتی و روانشناسی ورزشی و بیومکانیک ورزشی محورهای اصلی سومین کنگره ملی دستاوردهای علوم ورزشی و سلامت کشور را تشکیل می دهد و مدیریت بازاریابی و کارآفرینی در ورزش، گردشگری ورزشی و اوقات فراغت، مدیریت رویدادهای ورزشی، مدیریت اماکن ورزشی و مدیریت رسانه های ورزشی نیز محورهای نخستین کنگره ملی مدیریت راهبردی در ورزش را در بر می گیرد که با همکاری سازمان منطقه آزاد انزلی و به میزبانی منطقه برگزار می شود.

بنابراین گزارش در این دو کنگره علمی از مقالات برتر ارجاع شده به هیأت علمی تجلیل به عمل خواهد آمد و تعدادی از مقالات در طول برگزاری کنگره ها به صورت سخنرانی و پوستر ارائه می شود.

از جمله مهمترین بخش های جنبی رویدادهای مزبور، برگزاری اولین نمایشگاه ملی تجهیزات و فناوری ورزش و سلامت است که با حضور شرکت های تولید کننده محصولات ورزشی، پزشکی ورزشی و تولیدکنندگان فعال داخلی در این حوزه در مرکز نمایشگاه ها و همایش های منطقه آزاد انزلی برقرار می باشد. از سوی دیگر همایش بزرگ ورزش همگانی ویژه بانوان، برگزاری 12 کارگاه علمی و تخصصی در حوزه علوم ورزش بهمراه قدردانی از اساتید پیشکسوت علوم ورزشی و تجلیل از تعدادی از قهرمانان امید المپیک از دیگر بخش های جنبی این مجموعه رویداد علمی – ورزشی عنوان شده است.

گفتنی است علاوه بر اداره کل ورزش و جوانان استان و پژوهشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و‌ پرورش، میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، و شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان نیز در این رویدادها همکاری دارند.

خبرنگار منطقه آزاد انزلی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو