ارتقاء سطح خدمات و ایمنی در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)

مدیرکل دفتر ایمنی و تضمین کیفیت شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از پایش خدمات ارائه شده در این مجموعه با هدف بهبود کمی و کیفی خدمت رسانی خبر داد.

به گزارش فرینا، مجتبی شمس نژاد با اشاره به اینکه رعایت و پیاده سازی کلیه دستورالعمل ها و قوانین وضع شده داخلی و بین المللی در صنعت فرودگاهی در دستور کار مجموعه شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) قرار دارد اظهار داشت: در همین راستا و با توجه به ضمیمه ١٤ کنوانسیون شیکاگو و سند ٩٧٧٤ ایکائو اقدامات لازم برای دریافت گواهینامه فرودگاهی فرودگاه بین المللی امام (ره) انجام گرفت و این گواهینامه در بهمن ماه سال گذشته از سازمان هواپیمایی کشوری دریافت شد.

شمس نژاد گفت: گواهینامه فرودگاهی برای بازه زمانی یکساله صادر می شود و هم اکنون در حال همکاری با سازمان هواپیمایی کشوری برای تمدید گواهینامه فرودگاهی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) هستیم و اقدامات لازم برای این منظور در حال انجام است.

وی افزود: راه اندازی اداره ایمنی، بهداشت حرفه ای و محیط زیست (HSE) با هدف به حداقل رساندن تاثیر فعالیت ها بر محیط زیست و حفظ ایمنی افراد و تجهیزاتی که در شهر فرودگاهی حضور دارند از دیگر اقدامات صورت گرفته در این مجموعه برای ارتقاء سطح ایمنی است.

مدیرکل دفتر ایمنی و تضمین کیفیت شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان اینکه تاکنون تنها خدمات ارائه شده در ترمینال مسافری شهر فرودگاهی مورد بررسی و پایش قرار می گرفت افزود: بر اساس سیاست های جدید شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) که از سوی مدیرعامل این مجموعه ابلاغ شده کلیه خدمات ارائه شده در بخش های مختلف شهر فرودگاهی شامل پهنه هوانوردی و منطقه آزاد تجاری توسط دفتر ایمنی و تضمین کیفیت پایش خواهند شد تا شاهد رشد کمی و کیفی این خدمات در تمام مجموعه باشیم.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.