پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت عید سعید قربان

  • سه شنبه 22 مرداد 1398 - 10:01
  • قشم
  • 0 دیدگاه
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پیامی به مناسبت عید سعید قربان، از این واقعه عظیم اسلامی به عنوان روز رهایی از تعلقات دنیوی نام برد.


به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، متن پیام حمید رضا مومنی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم

وَفَدَیْنَاهُ بِذِبْحٍ عَظِیمٍ/صافات (107)
و ما اسماعیل را در ازای قربانی بزرگ باز رهانیدیم.

عید قربان، زمان رهایی از تعلقات دنیوی و سرسپردگی بی چون و چرا به درگاه خداوند مهربان است. روز رهایی از هر آن چه غیر خداست و پرشکوه ترین شکل بندگی در برابر عظمت الهی در این واقعه مهم تاریخی به نمایش درآمد.
این عید باعظمت در حقیقت عید شرافت بنى آدم و کرامت انسانى اش است و بر ماست تا در این روز فرخنده که یادآور بندگی محض حضرت ابراهیم (ع) در برابر عظمت پروردگار  می باشد، دوش به دوش هم در پیشگاه با عظمت الهی، با بندگی و رهایی از قیود زندگی مادی با حضور در آئین های ویژه این عید بزرگ الهی که رهیافتی برای توسل به آیه شریفه "وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِيعًا وَلَا تَفَرَّقُوا" است مشارکت کنیم.
امیدوارم تحت عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج) هم صدا با منادیان حق در این عید سعید، خشوع و بندگی را چراغ راه خود قرار دهیم و در راستای سرفرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) گام برداریم.
اینجانب دگربار فرارسیدن این یادبود بی‌همتای سرسپاری ابراهیم و اسماعیل در برابر پروردگار و معجزه بی بدیل سخاوت و مهربانی ذات خداوندی به بشریت را، از صمیم قلب به همه مسلمانان جهان به ویژه مردم مومن و خداجوی جزیره زیبای قشم شادباش گفته و از پیشگاه پروردگار متعال، وحدت و برادری همه مسلمانان وسربلندی روزافزون جهان اسلام را مسئلت دارم.

حمیدرضا مومنی
رییس هیات مدیره و مدیرعامل
سازمان منطقه آزاد قشم

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.