حضور مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر در خبرگزاری ایرنا

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر با مدیر خبرگزاری ایرنا در بوشهر دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش فرینا، به مناسبت روز خبرنگار و در راستای تکریم و ادای احترام به تلاشگران عرصه خبر و خبرنگاری، حسین نامور مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی  "ایرنا" با اکبر اقبال مجرد رئیس دفتر ایرنا در بوشهر و همکاران ایشان  دیدار و گفتگو کرد.

در آغاز این نشست حسین نامور با زنده کردن یاد و خاطره ی شهید محمود صارمی روز خبرنگار را به مدیریت و تمامی دست اندرکاران خبرگزاری ایرنا تبریک و تهنیت گفت .

نامور با تاکید بر این نکته که بخش عمده ای از پویایی و حیات ثمر بخش جامعه در گرو تلاشهای شبانه روزی خبرنگاران عزیز می باشد ، اکثریت قریب به اتفاق خبرنگاران را انسانهایی صادق، عادل و اندیشمند بر شمرد که به واسطه داشتن  همین ارزش های انسانی  عموم جامعه را جذب فعالیت ها و آثار خود نموده اند.نامور در بخش دیگری از این نشست با ارایه گزارش کاملی از دستاوردهای منطقه ویژه اقتصادی بوشهر  طی 3 سال گذشته به این مهم اشاره نمود که با تلاش های گروهی و مدیریت صحیح در سطوح مختلف استان، امار اشتغال و تولید در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر بر خلاف دیگر نقاط کشور سیر صعودی داشته و کماکان مسیر رو به رشد خود را ادامه میدهد.

وی همچنین یادآور شد: با عنایت به موفقیت اخیر تیم اقتصادی استان به  ریاست استاندار محترم در خصوص اعطای مجدد امتیاز 20 در صد تخفیف سود بازرگانی  به منطقه ویژه اقتصادی بوشهر، مسیر موفقیت بیش از پیش هموار و مساعد خواهد شد.ایشان این نکته را خاطر نشان ساخت که خبر و گزارش این موفقیت ها تنها با اطلاع رسانی سریع و صحیح رسانه ها و در راس آن خبرنگاران ارجمند به عموم جامعه منتقل میگردد و بی شک همین اخبار موفقیت هاست که بذر امید را در دلها کاشته و موجب افزایش غرور ملی میگردد.

در بخش پایانی این نشست، مدیر عامل منطقه ویژه بوشهر ضمن تقدیر از مجموعه هماهنگ، مجرب و حرفه ای خبرگزاری ایرنا از همکاری بدون چشمداشت این خبرگزاری در انعکاس و پیگیری اخبار و دستاوردهای استان به ویژه خبر های مرتبط با منطقه ویژه اقتصادی بوشهر قدردانی کرد.

گفتنی است؛ در این بازدید اکبر صابری جانشین مدیر عامل منطقه ویژه بوشهر که خود از پیشکسوتان عرصه رسانه به شمار میرود و همچنین صمیمی مدیر روابط عمومی منطقه ویژه نیز حضور داشتند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو