اکران ۶ فیلم کوتاه عربی در منطقه آزاد اروند

مدیر توسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند اسامی 6 فیلم از کشور عراق که به مناسبت ایام دهه مبارک امامت و ولایت در منطقه آزاد اروند اکران می شوند؛ را اعلام کرد.

به گزارش فرینا، همایون قنواتی ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، اظهار داشت: با هماهنگی و برنامه ریزی های صورت گرفته 6 فیلم کوتاه  ازاستان بصره در سینما مهر آبادان و مجتمع فرهنگی هنری شهید فهمیده خرمشهر اکران خواهند شد .

قنواتی با اعلام نقاط مشترک تبادلات فرهنگی کشورهای ایران و عراق در راستای گسترش فعالیت ها، افزود: استان بصره و منطقه آزاد اروند دارای پتانسیل های خوبی در زمینه فرهنگ و هنر هستند که با برنامه ریزی های مناسب می توان بصورت زیربنایی این موضوعات را پیگیری و محقق ساخت.

وی در خصوص اسامی فیلم های کوتاه استان بصره که در روزهای پنجشنبه و جمعه در اروند اکران خواهند شد گفت: الحقيبه به کارگردانی علي عيدان، جاري الاتصال به کارگردانی بهاء الكاظمي، انها بيضاء به کارگردانی سرمد ياسين، عين الجبل به کارگردانی حسين الاسدي، فريم به کارگردانی ليث عبد الكريم و اخوان نويره به کارگردانی زين الصاحب، فیلم هایی هستند که در رأس ساعت 19 ابرای عموم کران خواهند شد .

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو