برگزاری سی‌و دومین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در منطقه آزاد اروند

هم زمان با سراسر کشور، سی‌و دومین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در منطقه آزاد اروند برگزار می شود.

به گزارش فرینا، مدیر توسعه فرهنگی و هنری این سازمان ضمن اعلام این خبر افزود: در این جشنواره که به مدت ۵روز از تاریخ ۳۱مرداد لغایت ۴شهریور برگزار خواهد شد، ده فیلم ایرانی و خارجی حوزه کودک و نوجوان به اکران  عمومی درخواهند آمد.

همایون قنواتی شعار امسال جشنواره را «رویای کودکان سیل‌زده را بسازیم» عنوان کرد و گفت: تلاش شده تا در زمان برگزاری این جشنواره برنامه های جنبی شاد و مفرحی در کنار اکران فیلم ها برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شود.

قنواتی خاطرنشان کرد: ایجاد ایستگاه های نقاشی همراه با مسابقات  مختلف، برقراری غرفه مشاوره و روانشناسی کودک و نوجوان، بازی های  فکری، اجرای نمایش های عروسکی و برگزاری برنامه های شاد و متنوع ازجمله اقدامات جنبی است که توسط مدیراجرایی این جشنواره برای کودکان و نوجوانان منطقه آزاد اروند پیش بینی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند، استقبال هنرمندان ایران و سایر کشورها و تعداد آثار شرکت‌کننده در بخش‌های مختلف جشنواره را مثبت ارزیابی کرد و افزود:  از میان فیلم های راه یافته به جشنواره  مجموعا ده فیلم  داستانی و انیمیشن از  سینمای ایران و جهان برای اکران در منطقه در نظر گرفته شده که عبارتند از: داستان های باغ جادویی از کشور فرانسه، غرغرو وارد می شود از کشور مکزیک، جزیره گنج، جوانمردان، اینجا خانه من است، بنیامین ، قطار آن شب، ۲۳ نفر، منطقه پرواز ممنوع و ترنادو نیز از کشور ایران .

گفتنی است؛ اکران فیلم های سی‌و دومین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان منطقه آزاد اروند در سینما مهر آبادان هر شب در دو سانس رأس ساعت ۱۹ و ۲۱ از تاریخ ۳۱مرداد لغایت ۴شهریور برگزار خواهد شد.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو