مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان اعلام کرد:

تخلیه و بارگیری 518 هزار کانتینر در بندر شهید رجایی

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهیدر رجایی با اعلام تازه ترین آمار از عملیات کانتینری در بزرگترین بندر ایران گفت: از ابتدای سال تاکنون، حدود 518 هزار TEU کانتینر در بندر شهید رجایی تخلیه و بارگیری شد.

به گزارش فرینا، "اله مراد عفیفی پور" ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: بندر شهید رجایی به دلیل برخورداری از پیشرفته ترین پایانه های کانتینری و بهره مندی از تجهیزات روز دنیا، بزرگترین و پیشرفته ترین بندر کانتینری ایران محسوب می شود که تخلیه و بارگیری 85 درصد کالاهای کانتینری در سطح کل بنادر کشور را پشتیبانی می کند.
عفیفی پور با بیان جدیدترین آمار و ارقام از کارنامه عملیات کانتینری این بندر، افزود: در دوره زمانی چهار ماهه نخست امسال، در مجموع 517 هزار و 901 TEU کانتینر(هر تی ای یو معادل یک کانتینر ۲۰ فوت)، تخلیه و بارگیری شد.
به گفته وی، از مجموع عمليات كانتينري تعداد 443 هزار و 374 TEU کانتینر پر تخلیه و بارگیری شده که به همين واسطه سهمی 86درصدی از مجموع کل عملیات کانیتنری این بندر را به خود اختصاص داده است.
مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهیدر رجایی تصريح كرد: 104 هزار TEU کانتینر  ترانشيپي در اين بندر طي اين مدت تخليه و بارگيري شده است.
عفیفی پور اضافه کرد: همچنین بیش از 59 هزار و491 TEU کانتینر مربوط به محموله های ترانزیتی بوده است .
مدير كل بنادر و دريانوردي هرمزگان اظهار داشت: در مدت یاد شده، 117 هزار و 124 TEU کانتینر صادراتی و 162 هزار و 757 TEU کانتینر وارداتی در این بندر جابجا شد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو