مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد ماکو:

موقعیت استراتژیک منطقه آزاد ماکو ، فرصتی مناسب برای ترویج کسب و کار در کشور

مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد تجاری گفت: سه مولفه دانایی محوری، پاکدست بودن و تلاش و جهاد سه ضلع موفقت یک سازمان کوشا است .

به گزارش فرینا به نقل از ایسنا، محمدرضا عبدالرحیمی در مراسم معارفه خود افزود: 30 درصد حمل و نقل کشور از سوی فعالین این حوزه و لجستیک این منطقه صورت میگیرد.
عبدالرحیمی گفت: بیش از 90 واحد صنعتی در این منطقه فعالیت دارند و به تولید ناخالص داخلی کمک می کنند و این تنها بخشی از پتانسیل هایی است که منطقه آزاد ماکو در اقتصاد ایران نقش ایفا می کند .

وی افزود: منطقه آزاد ماکو که دومین منطقه آزاد کشور بعد از منطقه آزاد اروند از لحاظ جمعیتی و دارای نیروی انسانی و شرایط کاری برای ورود به بازار کار و تولید است .

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد گفت: 35 درصد وسعت 400 هزار هکتار منطقه آزاد ماکو را ارتفاعات، تالاب ها و سنگ های بازالتی تشکیل می دهد که این در کنار تبدیل شدن به ظرفیت در جایگاه خود بی نظیر است .

عبدالرحیمی موقعیت خاص جغرافیایی، اقتصادی و قرارگیری منطقه آزاد ماکو را در دهانه ورود به اروپا را مزیت و فرصت مناسب برای ترویج کسب و کار برشمرد. 

وی تاکید کرد: دانش بنیان بودن، مردمی بودن و درونزایی در کنار برونگرایی در مجموعه مناطق آزاد که یکی از سازوکارهای عملیاتی سازی اقتصاد مقاومتی است پیگیری می شود .

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: استفاده از ظرفیت های فناورانه و تکنولوژی های روز کشورها در راستای تقویت اقتصاد ملی از سوی منطقه آزاد ماکو پیگیری خواهد شد .

عبدالرحیمی، جهت گیری سازمان در زمینه تخصیص منابع و امکانات در شهرستان های منطقه آزاد ماکور ا عادلانه و متوازن دانست..
گفتنی است؛ باحکم «مرتضی بانک» مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، «محمدرضا عبدالرحیمی» به عنوان «رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزادتجاری ـ صنعتی ماکو» منصوب شد . «محمدرضا عبدالرحیمی»دارای مدرک دکتری مدیریت، گرایش کارآفرینی است. از مهمترین سوابق کاری محمدرضا عبدالرحیمی می توان به، معاون مدیرکل بین الملل سازمان ایرانگردی وجهانگردی، عضو هیات مدیره و معاون برنامه ریزی و نظارت شرکت مادر تخصصی فرودگاه های کشور، رییس کمیته نظام جامع مدیریت عملکرد و بهره وری شرکت فرودگاه های کشور، عضو اصلی کمیته دائمی اقتصادی اتحادیه، مدیر دفتر نظارت و ارزیابی عملکرد، مدیردفتر برنامه ریزی، بودجه و سرمایه گذاری و سرپرست معاونت برنامه ریزی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی اشاره کرد .

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو