معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی:

 حمایت از ایرلاین‌های داخلی با آغاز پروازهای داخلی فرودگاه امام خمینی(ره) 

شهرام آدم‌نژاد معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی با اشاره به آغاز پروازهای داخلی فرودگاه امام خمینی(ره) گفت: این اقدام موجب افزایش تقاضا برای پروازهای خارجی ایرلاین‌های داخلی از سوی شهروندان سایر شهرهای کشور می‌شود.

به گزارش فرینا به نقل از خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، شهرام آدم نژاد، معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی، در حاشیه مراسم آغاز پروازهای داخلی فرودگاه امام خمینی(ره) در جمع خبرنگاران گفت: از مدت‌ها پیش وزارت راه و شهرسازی در نظر داشت تا برای حمایت از ایرلاین‌های داخلی، پروازهای داخلی را در فرودگاه امام خمینی (ره) برقرار کند. 
آدم نژاد ادامه داد: در خیلی از شهرهای ایران به خاطر نبود پرواز ایرلاین‌های داخلی، مسافران از ایرلاین‌های خارجی برای سفرهای خارجی خود استفاده می‌کردند. امروز با همت کیش ایر و شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) این کار مهم آغاز شد و از این پس مسافران سایر شهرها می‌توانند برای انجام سفر خارجی، با یک کانکشن و از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) از ایرلاین‌های داخلی استفاده کنند. 
وی به محدودیت پرواز شبانه در فرودگاه مهرآباد تهران اشاره کرد و گفت: اکنون با راه اندازی پروازهای داخلی در فرودگاه امام خمینی (ره) مسافران می‌توانند در تمام ساعات شبانه روز از پروازهای داخلی استفاده کنند.
معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی افزود: ظرفیت فرودگاه حضرت امام با افتتاح ترمینال سلام افزایش یافته و اکنون می‌توان از این ظرفیت برای رفع برخی محدودیت‌های فرودگاه مهرآباد استفاده کرد. اکنون تمام ایرلاین‌هایی که پرواز خارجی دارند می‌توانند بخشی از پروازهای داخلی خود را نیز به این فرودگاه منتقل کنند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو