نخستین پرواز داخلی از مبداء فرودگاه امام خمینی (ره) انجام شد

نخستین پرواز داخلی از فرودگاه امام خمینی (ره) به مقصد جزیره کیش توسط هواپیمایی کیش ایر صبح روز پنجشنبه ٢٤ مرداد ماه از ترمینال مسافری شماره یک این فرودگاه انجام شد.

به گزارش فرینا، حسن خوشخو با اشاره به انجام نخستین پرواز داخلی از مبداء فرودگاه امام (ره) به جزیره کیش توسط هواپیمایی کیش ایر اظهار داشت بسترهای لازم برای پذیرش پروازهای داخلی در این فرودگاه ایجاد شده و می توانیم میزبان مسافران داخلی نیز در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) باشیم.

خوشخو گفت: در حال حاضر هیچ بحثی در خصوص انتقال پروازها از فرودگاه مهرآباد به فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) مطرح نیست و بستر فراهم شده برای انجام پروازهای داخلی از فرودگاه امام (ره) با هدف پاسخگویی به آن دسته از نیازهای متقاضیان سفر هوایی است که تاکنون بی پاسخ مانده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از دیگر از اهداف مهم انجام پروازهای داخلی از فرودگاه (ره) تکمیل شبکه پروازی فرودگاه و بهره برداری حداکثری از امکانات فرودگاهی این مجموعه در راستای رونق کسب و کار در صنعت هوایی است بیان داشت برقراری پروازی داخلی از شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) این امکان را به مسافران می دهد تا بتوانند از بین پروازهای دو فرودگاه مسافری فعال در پایتخت، هر پروازی را که مایل هستند انتخاب کنند و این امر به ایجاد رقابت و بهبود کیفیت خدمات در حوزه فرودگاهی و شرکت های هواپیمایی کمک شایانی خواهد کرد.

خوشخو با بیان اینکه بهره برداری و آغاز پروازهای بین المللی از ترمینال گالری سلام موجب رشد ٨٠ درصدی ظرفیت اعزام و پذیرش مسافر در شهر فرودگاهی در کلاس A شد گفت : با این رشد ظرفیت، انجام پروازهای داخلی از فرودگاه امام (ره) به منظور توسعه شبکه پروازی این فرودگاه در دستور کار قرار گرفت.

معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بیان داشت: یکی دیگر از مواردی که در حال کار روی آن هستیم ارائه تسهیلات فرودگاهی ویژه با هدف کاهش هزینه تمام شده پرواز به شرکت های هواپیمایی است که پروازهای داخلی را از فرودگاه امام (ره) انجام می دهند تا این شرکت ها نیز امکان خدمات دهی هرچه بهتر به مسافران در مسیرهای داخلی را داشته باشند.

خوشخو افزود: امکان انجام پرواز در کلیه ساعات شبانه روز و فراهم شدن دسترسی سریع و آسان ساکنان استان ها و شهرهای همجوار تهران برای استفاده از خدمات فرودگاهی و انجام سفر هوایی که موجب رونق صنعت گردشگری کشور و کمک به افزایش درآمد شرکت های هواپیمایی می شود، بخشی از مزایای برقراری پروازهای داخلی از فرودگاه امام (ره) است.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو