مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار:

جوانان نقش مهمی در هم‌افزایی و وحدت دارند

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: جوانان با یکپارچگی در جامعه امروز می‌توانند نقش مهمی در هم‌افزایی، نشاط و وحدت داشته باشند و این سازمان نیز همیشه همراه و همگام با نشاط و شادابی جوانان گام بر می‌دارد.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، عبدالرحیم کردی روز شنبه در همایش ملی نقش جوانان و سازمان‌های مردم‌ نهاد در گفتمان‌سازی وحدت و تقریب مذاهب اسلامی در سالن همایش‌های بین‌المللی منطقه آزاد چابهار اظهار داشت: جوانان در ابعاد مختلف زندگی می‌توانند نقش مهمی در وحدت و هم‌افزایی جامعه داشته باشند.
کردی بیان کرد: در جنگ نابرابر امروز و فشارهای اقتصادی و مواجهه با نابرابری‌ها باید به اشتراکات مذهبی و دینی و در مدار هم‌افزایی حرکت کنیم و اجازه ندهیم قدرت‌های منطقه‌ای و فرا منظقه‌ای که به دنبال تغییر باورها و اصول اعتقادی مردم هستند به اهداف خود برسند.
وی افزود: اقدام ارزشمند وزارت ورزش و جوانان در زمینه وحدت با برگزاری این برنامه خوب قابل تقدیر است و ما باید با چنین برنامه‌هایی همگرایی و اتحاد جوانان را بیشتر و از این حرکات ارزشمند حمایت کنیم.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار تصریح کرد: وظیفه خود می‌دانم با حضور در چنین محفل و مراسمی اعلام کنم که منطقه آزاد چابهار همیشه از جوانان حمایت کرده و از هیچ کوششی برای این قشر از جامعه دریغ نمی‌کند. 
کردی گفت: جوانان نیازمند نشاط و شادابی هستند و برگزاری برنامه‌های وحدت‌آفرین و متنوع می‌تواند نقش مهمی در پویایی جامعه داشته باشد. 
وی ادامه داد: پرداختن به مسائل جوانان اثرات موثری در بخش‌های مختلفی داشته است و جوانان در امیدآفرینی و در برابر جنگ اقتصادی باید نقش خود را ایفا کنند.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار بر ایجاد اشتغال، نشاط، ورزش و آموزش جوانان تاکید کرد و افزود: منطقه آزاد چابهار با سازمان ورزش و جوانان همراهی و هم‌افزایی لازم را خواهد داشت.
به گزارش ایرنا، همایش نقش جوانان و سازمان‌های مردم نهاد در گفتمان‌سازی وحدت و تقریب مذاهب اسلامی صبح امروز /شنبه/ با حضور محمد مهدی تندگویان معاون وزیر ورزش و جوانان، مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی امام جمعه مسجدمکی اهل سنت زاهدان به همراه جمعی از علمای اهل تشیع و تسنن، دکتر اردکانی معاون آیت الله اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، آل اسحاق مدیر کل طرح های ملی و فراگیر وزارت ورزش و جوانان، ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان به همراه مقیمی معاون اداره کل، میهنی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، بامری فرماندار شهرستان چابهار و جمعی از مسئولین کشوری و استانی در محل سراسری همایش‌های بین‌المللی منطقه آزاد چابهار برگزار شد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو