مجری پروژه های ترمینال جدید و ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) منصوب شد

با حکم مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، "فرزاد همدانچی" به عنوان مجری پروژه های ترمینال جدید و ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) منصوب شد.

به گزارش فرینا، علی رستمی با ابلاغ حکمی، فرزاد همدانچی را به سمت مجری پروژه های ترمینال جدید و ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) منصوب کرد.

در حکم همدانچی آمده است :

نظر به برخورداری جنابعالی از مراتب تعهد، تخصص و تجربه و با عنایت به اشرافی که به پروژه ترمینال گالری سلام دارید و همچنین ضرورت آغاز پروژه ترمینال جدید در راستای ارتقای کیفیت خدمت رسانی و افزایش ظرفیت جابجایی مسافر، به موجب این ابلاغ به سمت " مجری پروژه های ترمینال جدید و ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)" منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و با بکار گیری همه امکانات و ظرفیت های موجود ،حسب اختیارات و امور محوله مساعی خویش را در جهت پیشبرد اهداف و برنامه های شرکت شهر فرودگاهی مصروف دارید .

گفتنی است، همدانچی دانش آموخته مقطع کارشناسی معماری است و پیش از این در پروژه های عمرانی فرودگاهی فرودگاه کیش و فرودگاه امام خمینی (ره) فعالیت داشته و مدیر پروژه ترمینال گالری سلام و ترمینال جدید این فرودگاه نیز بوده است.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو