اعضای هیات مؤسس خانه مطبوعات اروند انتخاب شدند

اعضای هیات مؤسس خانه مطبوعات و رسانه های اروند در نشست مجمع عمومی خبرنگاران و اصحاب رسانه این منطقه، انتخاب و این نهاد رسانه ای رسما پایه گذاری شد.

به گزارش فرینا؛ در این مجمع كه پیش از ظهر امروز برگزار شد، 41 نفر از فعالان رسانه ای از جمله نمایندگان خبرگزاری ها، نشریات محلی و سراسری، دفاتر سرپرستی و پایگاه های خبری مشاركت داشتند که از میان 12 داوطلب، 7 عضو هیات موسس این خانه انتخاب و معرفی شدند.

مدیر توسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند ضمن تشریح وظایف هیات موسس و آرزوی موفقیت برای اعضای این هیات با اشاره به مسئولیت های آنها گفت: پیگیری امور جهت ثبت خانه مطبوعات، عضوگیری، تشكیل مجمع عمومی و برگزاری انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات از مهمترین وظایف هیات مؤسس است.

همایون قنواتی با اشاره به حمایت های سازمان منطقه آزاد اروند از خانه مطبوعات، بر نقش و اهمیت این تشکل به عنوان بستری برای توسعه فعالیت های رسانه ای در منطقه تاکید کرد و افزود: تاسیس خانه مطبوعات قطعا در تحقق مطالبات رسانه های منطقه و توسعه فعالیت های رسانه ای، تأثیر بسزایی خواهد داشت.

نتایج این رای گیری با شمارش 39 برگ رای ماخوذه به شرح ذیل اعلام شد: «مینا میرسیوندی» با 21 رای؛ «سید غدیر رمضانی» و «محمد مرادی» هر کدام با 20 رای؛ «غلامعباس کاظمی» با 19 رای؛ «محسن سیف» با 18 رای؛ «محمد رضا دانیاری» و «ندا معینی نیا» هر کدام با 15 رای؛ به عنوان اعضای هیات موسس خانه مطبوعات و رسانه های اروند انتخاب شدند.

این رای گیری با حضور و نظارت معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند؛ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند؛ روسای اداره های فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های آبادان و خرمشهر؛ رئیس حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند برگزار شد.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو