اروند میزبان برگزاری ۱۵ برنامه فرهنگی، هنری و مذهبی

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: تا پایان دهه امامت و ولایت ۱۵ برنامه فرهنگی، هنری و مذهبی در نقاط مرکزی شهر‌ها و روستا‌های منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود.

به گزارش فرینا، قدرت الله طمیمیان معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در گفت وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان، با تبریک دهه امامت و ولایت، افزود: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته و همکاری‌های موثر در سطح شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و روستا‌های پیرامون، سازمان منطقه آزاد اروند حمایت‌های مناسبی در راستای برگزاری جشن‌های اعیاد قربان و غدیر خم انجام داده است تا فضایی شاد در نقاط مختلف منطقه آزاد اروند ایجاد گردد.
طمیمیان به برخی از برنامه‌های تدارک دیده شده در این ایام اشاره کرد و گفت: برگزاری جشن عمومی و خیابانی در شهرستان آبادان ساعت ۲۲ روز دوشنبه مورخ ۲۸ مرداد ماه در محل پارک معلم خواهد بود در سلیج واقع در ایستگاه هفت نبش بهار ۵۰ نیز در ساعت ۲۱ روز چهارشنبه ۳۰ مردادماه جشن عمومی و خیابانی برگزار می‌گردد. در اروندکنار نیز ساعت ۲۱ روز دوشنبه و سه شنبه مورخ ۲۸ و ۲۹ مرداد در محل مسجد النبی (ص) جشن خیابانی خواهیم داشت.
وی گفت: در منیوحی در ساعت ۲۱ مورخ ۲۸ مرداد ماه در محل مسجد امیرالمومنین (ع) جشن عمومی برگزار خواهد شد در شهر چوئبده نیز ساعت ۲۲ روز دوشنبه مورخ ۲۸ مرداد ماه در محل مدرسه امام خمینی (ره) جشن عمومی برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند به برنامه‌های شهرستان خرمشهر در این ایام اشاره کرد و افزود: با حمایت و همکاری‌های در نظر گرفته شده به مناسبت اعیاد قربان و غدیر خم در شهرستان خرمشهر و روستا‌های اطراف برنامه‌های متنوع و شادی را برگزار خواهیم کرد.
طمیمیان به برخی از برنامه‌های تدارک دیده شده جهت اجرا در شهرستان خرمشهر اشاره کرد و گفت: ساعت ۲۱ روز دوشنبه مورخ ۲۸ مرداد ماه در محل مسجد جامع خرمشهر جشن دهه امامت و ولایت برای عموم مردم برگزار می‌گردد همچنین در ساعت ۲۱ روز دوشنبه مورخ ۲۸ مرداد ماه در خیابان نقدی خرمشهر جشن عمومی و خیابانی دیگری برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: در مینو شهر نیز در ساعت ۲۲ روز سه شنبه مورخ ۲۹ مرداد ماه در محل زمین چمن ورودی شهر این ایام مبارک و میمون جشن گرفته خواهد شد.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در پایان گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، نقاط مرکزی روستا‌های شهرستان‌های آبادان و خرمشهر نیز شاهد اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری و مذهبی خواهند بود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو