مدیر منطقه ویژه اقتصادی قشم خبر داد؛

سازمان منطقه آزاد قشم، تنها مرجع صدور مجوز احداث بنا، تصرف، تملک یا انتقال املاک در جزیره هنگام

مدیر منطقه ویژه اقتصادی قشم گفت: سازمان منطقه آزاد قشم، یگانه مرجع حاکم بر مقررات مربوط به صدور مجوز احداث بنا، تصرف، تملک یا انتقال املاک در جزیره هنگام است.

به گزارش فرینا، سید محمد امین جعفری حسینی افزود: با توجه به مصوبه هیات وزیران در جلسه دی ماه 1392 و مستند به تبصره یک ماده یک قانون تشکیل و اداره مناطق ویژه اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و الحاق جزیره هنگام به محدوده منطقه ویژه اقتصادی قشم، هرگونه اقدام برای انتقال مالکیت و احداث بنا در جزیره هنگام منوط به کسب مجوز از سازمان منطقه آزاد قشم است.
جعفری حسینی با اعلام این مطلب خطاب به کلیه ساکنان و سرمایه گذاران متقاضی دریافت و خرید اراضی و احداث بنا در جزیره هنگام گفت: اتخاذ تصمیم در خصوص اعطا، انتقال املاک و اراضی و صدور مجوز در حوزه های اقتصادی، عمرانی و سرمایه گذاری با رعایت تشریفات ویژه حقوقی و قانونی در حوزه اختیارات منطقه ویژه اقتصادی قشم و در نتیجه سازمان منطقه آزاد قشم خواهد بود.
به گفته وی،  این مصوبه لازم الاجرا و لازم الاتباع هیات وزیران در اردیبهشت ماه 1394  با نامه رسمی ریاست مجلس شورای اسلامی مورد تایید قرار گرفته و جهت اجرا به کلیه ارکان اجرایی و حاکمیتی کشور ابلاغ شده است.
مدیر منطقه ویژه اقتصادی قشم تاکید کرد: با توجه به الزامات قانونی ذکر شده، همه متقاضیان احداث بنا و انتقال املاک، همچنین سرمایه گذاران حوزه های اقتصادی می توانند برای تسهیل و تسریع در انجام امور مربوطه به مدیریت منطقه ویژه اقتصادی قشم مراجعه کنند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو