مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم خبر داد؛

نمایش 10 فیلم جشنواره کودک و نوجوان در قشم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از اکران عمومی فیلم های سی و دومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان برای دومین سال پیاپی در جزیره قشم خبر داد.

به گزارش فرینا، علیرضا کمساری در نشست خبری با حضور خبرنگاران بیان کرد: امسال و در راستای نمایش فیلم های سی و دومین جشنواره کودک و نوجوان، قشم برای دومین سال پیاپی به صورت همزمان با تمام استان های کشور شاهد نمایش فیلم های این جشنواره است.
کمساری گفت: طبق برنامه اعلام شده قرار است ۱۰ فیلم از ۳۱ مردادماه تا چهارم شهریورماه سال جاری در ساعت های ۱۷:۳۰ تا ۱۹:۳۰ و ۲۰:۳۰ تا ۲۲:۳۰ در سینما سیتی سنتر قشم اکران شود و علاقمندان می توانند از نزدیک این جشنواره را دنبال کنند.
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد منطقه آزاد قشم اضافه کرد: سال گذشته نخستین سالی بود که فیلم های جشنواره فیلم فجر و جشنواره فیلم های کودک و نوجوان در قشم به نمایش درآمد و امسال برای دومین سال پیاپی قشم میزبان فیلم های جشنواره کودک و نوجوان است.
کمساری ادامه داد: همچنین طبق برنامه ریزی صورت گرفته 15 نفر از کودکان و نوجوانان جزیره قشم به عنوان هیات داوران جشنواره فیلم های کودک و نوجوان انتخاب شده و پس از پایان نمایش فیلم ها نظرات آنها برای داوری نهایی و انتخاب آثار برتر به دبیرخانه این جشنواره ارسال خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به برنامه ریزی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم برای شناسایی استعدادهای کودکان و نوجوانان جزیره قشم، گفت: سال گذشته طرح «هنرمند درون من» با هدف شناسایی استعدادهای فرهنگی و هنری کودکان و نوجوان در 11 روستای جزیره قشم برگزار شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد سازمان منطقه آزاد قشم افزود: سال گذشته ۸۰۰ کودک و نوجوان در طرح «هنرمند درون من» شرکت کردند و به رقابت پرداختند که در نهایت ۴۰ نفر به عنوان نفرات برتر و استعدادهای هنری انتخاب و تقدیر شدند.
کمساری با بیان اینکه طرح شناسایی استعدادهای هنری و فرهنگی کودکان و نوجوان قشم در سال جاری هم ادامه خواهد یافت، گفت: از ابتدای سال جاری در روستاهای سهیلی و باسعیدو در غرب جزیره قشم و جزیره های لارک و هنگام این طرح اجرایی شده و به دنبال ادامه آن در سایر روستاهای قشم هستیم.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو