اجرای پروژه‌های نوین ارتباطی در جزیره کیش

مدیر مخابرات منطقه هرمزگان در نشست با مدیرعامل سازمان منطقه‌ آزاد کیش، آمادگی مخابرات در اجرای طرح‌های نوین این حوزه را در این جزیره اعلام و از توسعه بسترهای ارتباطی کیش خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از ایسنا، امیر یگانه صبح امروز در سفر کاری به جزیره کیش در دیدار با غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ضمن ابلاغ پیام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل مخابرات ایران مبنی بر آمادگی در جهت اجرای پروژه‌های نوین ارتباطی در این جزیره، گفت: مخابرات منطقه هرمزگان مصمم به نقش‌آفرینی ویژه در اجرای طرح‌های توسعه‌ای در این حوزه است.
یگانه افزود: توسعه بسترهای ارتباطی و اطلاعاتی و بسترسازی برای اجرای فیبر نوری در جزیره از جمله این برنامه‌ها است.
مدیر مخابرات منطقه هرمزگان تصریح کرد: در بحث‌های نوین مخابراتی نیز جزیره کیش می‌تواند پایلوت خوبی برای کل کشور باشد و لذا ما برنامه عملیاتی مخابرات منطقه هرمزگان را در این زمینه آماده کرده‌ایم تا بتوانیم با همکاری منطقه آزاد و مشارکت مردم آن را اجرا کنیم.
وی همچنین از نگاه ویژه مدیرعامل منطقه آزاد کیش در این زمینه به عنوان نقطه قوتی برای پیشبرد پروژه‌ها یاد کرد و گفت: خدمات نوین مخابراتی زمینه‌ساز ارتقای کیفیت زندگی مردم و فراهم‌کننده تجربه و دانش اجرای این خدمات در گستره هرمزگان خواهد بود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو