کسب مدال نقره سومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران توسط نوجوان اروندی

"اهورا خیری آورند" نوجوان اروندی، مدال نقره سومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان کشور در بخش ایده را کسب کرد.

به گزارش فرینا؛ سومین دوره المپیاد فیلمسازی نوجوانان، ۲۶ تا ۳۰ مرداد و دو روز زودتر از جشنواره سی و دوم فیلم کودک و نوجوان در اصفهان با حضور چهره‌هایی مانند ایرج طهماسب، پوران درخشنده، مرضیه برومند و وحیدنیکخواه آزاد برگزار شد.

حضور چهره‌های سرشناس سینمای کودک این فرصت را به فیلمسازان نوجوان داد که در اردوی پنج روزه از این هنرمندان بیاموزند و برای ایده‌ها، آرزوها و خیال‌های بلندنظرانه خود برنامه‌ریزی کنند.

گفتنی است؛ در این دوره از جشنواره در مجموع ۳۴۶ ایده و ۱۸۹ فیلم در سومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ثبت‌نام کرده بودند. از تعداد کل ایده‌های ثبت نام شده در سایت، ۱۹۶ اثر متعلق به دختران و ۱۵۰ اثر متعلق به پسران بود. همچنین از میان فیلم‌های ثبت‌نام شده نیز ۸ اثر متعلق به پسران و ۷ فیلم به نام دختران به ثبت رسیده بود.

همچنین از میان ایده‌های راه یافته به سومین المپیاد فیلمسازی ۲۰ اثر متعلق به دختران بود و ۲۰ اثر نیز از سوی پسران نوجوان ارائه شده بود که در این مرحله پذیرفته شدند و “اهورا خیری آورند” نوجوان آبادانی از منطقه آزاد اروند تنها منتخب این المپیاد در سطح استان خوزستان بود که به المپیاد فیلمسازی نوجوانان کشور دعوت شد.

شایان ذکر است؛ المپیاد فیلم های نوجوانان از بخش های جنبی این جشنواره ویژه گروه سنی ۱۲ تا ۱۶ سال در هشت گروه با حضور هشت نفر از سینماگران مطرح کشور برگزار شد که در روز پایانی “اهورا خیری آورند” عضو گروه “پوران درخشنده” که از طرف انجمن سینمای جوان آبادان در این جشنواره حضور داشت مدال نقره المپیاد را مشترکا با گروه “ایرج طهماسب” کسب کرد.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو