افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 21 پروژه در بندر چابهار

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 21 پروژه دریایی و بندری با اعتباری بیش از 370 میلیارد تومان از برنامه های بندر چابهار در هفته دولت است.

به گزارش فرینا به نقل از فارس، بهروز آقایی افزود: برج کنترل بندر شهید بهشتی، دایک حفاظت ساحلی جنوب شرقی و تاسیسات زیربنایی مجتمع بندری شهید بهشتی چابهار سه پروژه مهمی است که عملیات ساخت آن از محل اعتبارات ملی و همزمان با هفته دولت آغاز می شود.

آقایی، زیربنای پروژه برج کنترل را هزار و 500 مترمربع اعلام کرد و گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده، برج کنترل بندر شهید بهشتی که به عنوان نماد شهر چابهار نیز تلقی می شود در مدت 24 ماه احداث خواهد شد، همچنین این پروژه برای 50 نفر فرصت اشتغال مستقیم ایجاد می کند.

وی اظهار کرد: مخازن نگهداری فراورده های نفتی و انبارهای چند منظوره نگهداری کالا با سرمایه گذاری بخش خصوصی نیز از دیگر پروژه هایی است که عملیات اجرایی آن به مناسبت هفته دولت در بندر شهید بهشتی آغاز می شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان بهره برداری از یک فروند قایق یگان حفاظت تولید شده توسط مهندسان و متخصصان داخلی، بهره برداری از بویه ها و علائم کمک ناوبری دریایی، بهره گیری از کانال های دسترسی با بیش از یک میلیون متر مکعب لایروبی، راه اندازی ایستگاه جزر و مد سنجی، فرستنده رادیویی جدید و ایستگاه هواشناسی ساحلی بندر شهید بهشتی و افتتاح تعدادی از پروژه های دریایی را از دیگر طرح های مهم این بندر در هفته دولت برشمرد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو