برگزاری کارگاه آموزشی برای باشگاه‌های کتابخوانی منطقه آزاد اروند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد اروند از برگزاری چهارمین کارگاه آموزشی جام باشگاه‌های کتابخوانی ویژه این منطقه آزاد در روز جاری (3 شهریورماه) در خرمشهر خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از ایبنا، همایون قنواتی، با بیان این مطلب گفت: در این کارگاه 20 نفر علاقه‌مند در حوزه کتابخوانی متشکل از آموزش و پرورش، بهزیستی، کانوون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کتابخانه‌های عمومی شرکت کردند.
قنواتی افزود: سولماز خواجه‌وند نویسنده و پژوهشگر کودک و نوجوان از تهران که تالیفاتی چون «شب شد من بخوابم؟»، «انیسه خاتون و توپازخان»، «مجموعه داستان­‌های گودی فرفری»، «ماجراهای تانتانا»، «دزدم و بچه می­‌برم»، «روباه و خروس» و... در کارنامه خود دارد و همچنین مینا حقانی، مدرس دانشگاه و مدیر مجموعه «هزار و یک شب» و تسهیلگر جام باشگاه‌های کتابخوانی شهرستان مسجدسلیمان، به عنوان مدرسان این کارگاه آموزش‌های لازم را به تسهیل گران ارائه دادند.
وی اضافه کرد: در سال گذشته تسهیل گران شهرستان آبادان و خرمشهر توانستند به مرحله استانی سومین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی راه یابند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد اروند با بیان اینکه طرح جام باشگاه‌های کتابخوانی از جمله طرح‌های پویا و پیشرو برای علاقه‌مند کردن کودکان و نوجوانان به کتابخوانی است، تصریح کرد: با توجه به فضاهای مجازی و سرگرم شدن نوجوانان در این شبکه‌ها، این طرح می‌تواند زمینه مشارکت گروهی، شناخت علایق‌های فردی و اجتماعی، ایجاد حس کنجکاوی برای خواندن و تجربه کسب کردن را برای کودکان و نوجوان فراهم کند.
قنواتی در پایان ابراز امیدواری کرد: با وجود بخش رقابتی کتابفروشی‌ها که امسال به بخش‌های جشنواره اضافه شده است امیدواریم کتابفروشان آبادان و خرمشهر در این عرصه حضور پررنگ‌تری داشته باشند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.