مدیر مرکز بین المللی رشد قشم خبر داد؛

اخذ مجوز برگزاری آزمون آیلتس MOCK توسط مرکز بین المللی رشد قشم

مدیر مرکز بین المللی رشد سازمان منطقه آزاد قشم از اخذ مجوزهای لازم جهت برگزاری آزمون آزمایشی (MOCK) آیلتس و نیز آزمون اصلی آیلتس در آینده نزدیک از موسسه ایرسافام توسط این مرکز در قشم خبر داد.

به گزارش فرینا، سیده مهدیه فلاحی با اعلام این خبر، بیان کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته اولین آزمون MOCK (آزمایشی) آیلتس در روز پنجشنبه 14 شهریورماه در جزیره قشم و در 15 شهریورماه در بندرعباس به محوریت مرکز بین المللی رشد قشم برگزار می شود.
فلاحی افزود: مرکز بین المللی رشد قشم پس از برگزاری جلسات و مذاکرات موفق به اخذ مجوز برگزاری آزمون MOCK آیلتس و بزودی آزمون اصلی آیلتس از موسسه ایرسافام، نماینده رسمی IDP استرالیا و برگزار کننده آزمون آیلتس در ایران شده است.
مدیر مرکز بین المللی رشد سازمان منطقه آزاد قشم اضافه کرد: متقاضیان ادامه تحصیل در مقطع دکتری داخل کشور و کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه های خارج از کشور و همچنین متقاضیان اخذ اقامت دیگر کشورها (از قبیل کانادا و استرالیا) بخشی از مخاطبین اصلی آزمون آیلتس هستند.
فلاحی گفت: پیش از این متقاضیان شرکت در این آزمون باید در تهران یا سایر استان های دارای مرکز آزمون آیلتس مراجعه می کردند که این موضوع با دشواری هایی همراه بود، اما مطابق رایزنی های صورت گرفته قرار است تا مرکز بین المللی رشد قشم در محوریت برگزاری این آزمون در منطقه جنوب کشور را عهده دار شود.
گفتنی است؛ متقاضیان ثبت نام در این آزمون می توانند به صورت حضوری به مرکز بین المللی رشد قشم مراجعه کرده و یا به صورت آنلاین در سایت آیلتس موسسه ایرسافام به آدرس http:// academy.irsafam.com/mock اقدام نمایند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو