مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو: 

لزوم توجه ویژه مسئولین به فعالین اقتصادی منطقه آزاد ماکو

همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: به دلیل عدم وجود فنس و حصار در منطقه آزاد ماکو، فعالین اقتصادی و صاحبان صنایع معدنی از ورود ماشین آلات و تجهیزات کارخانه و معادن محرومند. 

به گزارش فرینا، محمدرضا عبدالرحیمی روز سه شنبه در نشست وزیر امور اقتصادی و دارایی، استاندار آذربایجان غربی و مدیران گمرک کشور افزود: منطقه آزاد ماکو از مزایای نواحی مرزی نیز چندان بهره مند نبوده و برای رسیدن به توسعه مطلوب توجه ویژه ای باید به این منطقه شود. 

عبدالرحیمی با اشاره به اینکه در گذشته منابع درآمدی سازمان از محل عوارض و واگذاری اراضی مجوزهای فعالیت های اقتصادی بوده است گفت: در مجموع درآمد این سازمان تا کنون ۶۷۰ میلیارد تومان بوده که بیش از ۷۰ درصد آن صرف امور زیرساختی و عمرانی شده است. 

وی به وجود معادن غنی و منحصرد بفرد از جمله مس، سلیس، منیزیوم  در این منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: توسعه صنایع پایین دستی صنایع معدنی در این منطقه سبب رشد اشتغال و درآمدزایی می شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو تاکید کرد: منطقه آزاد باید بتواند به توسعه کشور و رفاه و اقتصاد مردم کمک کند و لازمه آن مدیریت بهینه از منابع و نیروی انسانی است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.