برگزاری نشست خبری معاونین سازمان منطقه آزاد اروند در نمایشگاه هفته دولت

معاونین سازمان منطقه آزاد اروند، در نمایشگاه بزرگداشت هفته دولت پاسخگوی عملکرد این سازمان به خبرنگاران شدند.

به گزارش فرینا، در این نشست که با حضور سیدعلی موسوی معاون سرمایه گذاری، موعود شمخانی معاون فنی و امورزیرینایی، علی الیاسی مدیر آموزش و ریاض علی فرحانی مدیر روابط عمومی این سازمان برگزار شد، به بررسی عملکرد این سازمان و پاسخگویی به سوالات خبرنگاران پرداخته شد.

ریاض علی فرحانی با اشاره به نقش اثرگذار رسانه ها از برگزاری جشنواره مطبوعات اروند خبر داد و گفت: تمام معاونین و مدیران مجموعه سازمان منطقه آزاد اروند خبرنگاران را شرکای اجتماعی خود می دانند و هیچ گونه محدودیتی در پاسخگویی به آنها ندارند.

موعود شمخانی نیز از تفاوت اروند با دیگر مناطق آزاد گفت و خاطرنشان کرد: با توجه به نبود زیرساخت ها در شهرهای آبادان و خرمشهر، سازمان منطقه آزاد اروند هزینه های این بخش را برعهده گرفته است.

وی افزود: توسعه زیر ساخت های حمل و نقل، ساخت ترمینال جدید فرودگاه آبادان، راه آهن شلمچه به بندر امام و … از جمله اقدامات معاونت فنی و امورزیربنایی در توسعه زیرساخت های عمرانی بوده است.

سید علی موسوی چشم انداز توسعه منطقه تا سال ۱۴۰۰ را مثبت ارزیابی کرد و تصریح کرد: میزان رشد صادرات در چهار ماه اول سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد بسیار خوبی برخوردار بوده است.

موسوی افزوذ: میزان رشد صادرات در ۴ماه نخست سال جاری مبلغی بالغ بر ۴۵۰میلیون دلار بوده که نشان از رشد ۵۰درصدی دارد.

علی الیاسی اساس توسعه را در رشد و توسعه انسانی عنوان کرد و گفت: سازمان منطقه آزاد اروند یک سازمان تجاری صنعتی است که وظیفه اصلی آن ایجاد ارتباط بین اقتصاد داخلی و جهانی است.

الیاسی افزود: در کنار مقاصد اقتصادی، توسعه انسانی نیز از جمله اهداف این سازمان خصوصا معاونت فرهنگی است که با اهمیت دادن به مباحث آموزش، بهداشت، فرهنگ و هنر توانسته در این زمینه گام های موثری بردارد.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو