بهره برداری آزمایشی از ساختمان شرکت های منطقه آزاد شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)

عضو هیئت مدیره و راهبر حوزه لجستیک و سرمایه گذاری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از پایان تجهیز و بهره برداری آزمایشی ساختمان شرکت های منطقه آزاد شهر فرودگاهی خبر داد.

به گزارش فرینا، محمدرضا کریمیان با اشاره به تداوم گسترش فعالیت منطقه آزاد تجاری شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و همچنین تشکیل پنجره واحد ارائه خدمات به متقاضیان فعالیت اقتصادی در این منطقه آزاد با هدف تسهیل فرآیندهای کسب وکار و با توجه به اجرائی شدن مشوق های گمرگ اظهار داشت:  امکان ثبت آسان و سریع شرکت در این مجموعه فراهم شده است.

کریمیان افزود: در این خصوص هماهنگی های لازم با سازمان های ذیربط از جمله سازمان ثبت اسناد، روزنامه رسمی جمهوری اسلامی و شرکت پست جمهوری اسلامی انجام گرفته تا عملیات ثبت شرکت ها به سرعت انجام شود.

عضو هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: تجهیز و بهره برداری آزمایشی ساختمان شرکت های منطقه آزاد شامل میز اداری به ظرفیت ٥٠ شرکت و همچنین ایجاد مرکز شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها بخشی از امکانات فراهم شده برای متقاضیان فعالیت در این منطقه است.
 
راهبر حوزه لجستیک و سرمایه گذاری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان اینکه در حال حاضر فرآیند ثبت شرکت در منطقه آزاد شهر فرودگاهی به صورت متمرکز و پس از بررسی توانایی فنی و مالی متقاضیان طی ٧ روز کاری صورت می پذیرد افزود: شرکت ها با استقرار در منطقه آزاد شهر فرودگاهی امکان بهرمندی از مزایای قانونی مناطق آزاد را داشته و این مساله موجب بهره مندی آنها از تجارب و پیشرفت های فنی و اقتصادی می شود.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو