4/ آغاز بهره برداری از پروژه های سازمان منطقه آزاد قشم با غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا

ویژه برنامه های هفته دولت سازمان منطقه آزاد قشم از دقایقی قبل با حضور در گلزار شهدای قشم و با تجدید میثاق با شهدا به طور رسمی آغاز شد.

با حضور مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و امام جمعه شهرستان با حضور در گلزار شهدا با آرمان های شهدا و امام(ره) تجدید میثاق نموده و به مقام رفیع آنان ادای احترام کردند.
همچنین صبح امروز همزمان با چهارمین روز محرم مرتضی بانک، مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی و حمیدرضا مومنی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم همراه حجت الاسلام تارم، امام جمعه شهرستان در مراسم قرائت زیارت عاشورا شرکت کردند.
در این مراسم که با حضور جمعی از معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد در محل امامزاده سید مظفر (ع) قشم برگزار شد، حاضران به قرائت زیارت عاشورا همراه با سخنرانی و مداحی به مناسبت فرارسیدن ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان و ماه محرم پرداختند.
گفتنی است با حضور مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی در راس هیاتی بلند پایه متشکل از محمود منزوی زاده مشاور امور بین الملل و مدیرکل حوزه دبیر شورا، جعفر آهنگران معاون برنامه ریزی، اکبر افتخاری معاون تولید، صادرات و فناوری و جمعی از مدیران دبیرخانه به همراه حمیدرضا مومنی مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم قرار است 9 پروژه هفته دولت سازمان منطقه آزاد قشم با سرمایه گذاری بالغ بر 4500 میلیارد ریال در حوزه های مختلف عمرانی، صنعتی، شیلات و نفت و انرژی به بهره برداری رسیده و از وضعیت پروژه های عمرانی سطح جزیره قشم نیز بازدید به عمل می آید.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.