با حضور مشاور رییس جمهور؛

8 / شرکت دخانیات متحد احسان قشم بهره برداری شد

با حضور مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و حمیدرضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، خط تولید انواع سیگار و سیگارت متعلق به «شرکت دخانیات متحد احسان قشم» واقع در شهرک صنعتی تولا افتتاح شد.

به گزارش فرینا، مدیرعامل شرکت دخانیات متحد احسان قشم در مراسم آغاز بهره برداری این شرکت، گفت: این شرکت با سرمایه گذاری ارزی بالغ بر 20 میلیون یورو و سرمایه گذاری ریالی معادل 50 میلیارد ریال فعالیت خود را آغاز می کند.

محمدرضا تاجدار افزود: این واحد تولیدی از اسفندماه سال 96 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع سیگار و سیگارت در زمینی به مساحت 13 هزار متر در شهرک صنعتی تولا جزیره قشم آغاز کرده و پیش بینی می شود که فاز بعدی این طرح تا پایان بهار سال 1399 به بهره برداری برسد.

تاجدار درباره میزان اشتغالزایی این طرح گفت: با بهره برداری این طرح برای 120 نفر اشتغال ایجاد می شود.

بهره برداری از شرکت های دخانیات در قشم با شناسایی بازارهای هدف و تامین نیاز داخلی و پایان واردات این محصول به کشور که موجب خروج ارز زیادی می شود، صورت گرفت.

با حضور مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در راس هیاتی بلند پایه متشکل از محمود منزوی زاده مشاور امور بین الملل و مدیرکل حوزه ریاست، اکبر افتخاری معاون تولید، صادرات و فناوری و جمعی از مدیران دبیرخانه به همراه حجت الاسلام والمسلمین دکتر میثم تارم امام جمعه شهرستان قشم و حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد، 9 پروژه عمرانی، صنعتی و شیلاتی جزیره که با توجه به شعار امسال " رونق تولید" آماده و انتخاب شده اند، به بهره برداری رسید و از سایر پروژه های در دست احداث سازمان منطقه آزاد قشم نیز بازدید به عمل آمد. این پروژه ها به مناسبت هفته دولت و به دلیل سفر دبیر شورایعالی به سایر مناطق آزاد با یک هفته تاخیر در تاریخ سیزدهم شهریورماه 1398 به بهره برداری رسیدند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو