با حضور مشاور رییس جمهور؛

11 / کمپ پارک ساحلی مهتاب با اعتبار 100 میلیارد ریال افتتاح شد

با حضور مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و حمیدرضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم کمپ پارک ساحلی مهتاب واقع در روستای ریگو جزیره قشم با اعتبار 100 میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارش فرینا، معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم با اعلام این خبر گفت: در جهت افزایش کمپ پارک های جزیره قشم و توزیع متوازن گردشگران در سطح جزیره، کمپ پارک ساحلی مهتاب در روستای ریگو به بهره برداری رسید.
محرم بهاروند اضافه کرد: عملیات عمرانی این کمپ پارک در نیمه دوم سال 96 آغاز شد و در فاز به مساحت 31 هزار مترمربع و 32 هزار متر مربع طراحی شده است.
بهاروند افزود: پارک ساحلی مهتاب در روستای ریگو با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال با در نظر گرفتن امکاناتی مانند فضای نمایشگاهی و سالن روباز آمفی تئاتر، کمپ پارکی متفاوت در سطح جزیره است.
وی گفت: در این کمپ پارک، فضایی به وسعت 120 متر مربع به غرفه های نمایشگاهی اختصاص یافته تا جلوه ای از جذابیت های زیست بوم و هنرهای محلی جزیره قشم در آن به نمایش گذاشته شود.
به گفته معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم، در کمپ پارک ساحلی مهتاب واقع در روستای ریگو، 900 متر مربع فضای مفید به آمفی تئاتر روبازی با ظرفیت 300 نفر اختصاص یافته که می تواند محلی شاد برای قشموندان و گردشگران با برپایی موسیقی بومی ـ محلی و نمایش های آیینی ایجاد کند.
گفتنی است؛ با حضور مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در راس هیاتی بلند پایه متشکل از محمود منزوی زاده مشاور امور بین الملل و مدیرکل حوزه دبیر شورا، اکبر افتخاری معاون تولید، صادرات و فناوری وجمعی از مدیران دبیرخانه به همراه حمیدرضا مومنی مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد، 9 پروژه عمرانی، صنعتی و شیلاتی جزیره که با توجه به شعار امسال " رونق تولید" آماده و انتخاب شده اند، به بهره برداری رسید و از سایر پروژه های در دست احداث سازمان منطقه آزاد قشم نیز بازدید به عمل آمد. این پروژه ها به مناسبت هفته دولت و به دلیل سفر دبیر شورای عالی به سایر مناطق آزاد با یک هفته تاخیر در تاریخ سیزدهم شهریورماه 1398 به بهره برداری رسیدند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو