13 / بازدید مرتضی بانک از ساختمان تکنیکال بلاک و برج مراقبت فرودگاه بین المللی قشم

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به همراه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، در ادامه بازدیدهای خود از طرح های عظیم عمرانی، نفت و انرژی، صنعتی و شیلاتی قشم، از پروژه ساختمان تکنیکال بلاک و برج مراقبت فرودگاه بین المللی قشم بازدید کردند.

به گزارش فرینا، معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم در حاشیه این بازدید از پیشرفت 87 درصدی پروژه ساختمان تکنیکال بلاک و برج مراقبت فرودگاه بین المللی قشم خبر داد.

محرم بهاروند با اعلام این خبر، گفت: احداث ساختمان تكنيكال بلاك (برج مراقبت) از مهرماه سال 1394 در زميني به مساحت 17 هزار مترمربع آغاز شد. اين پروژه با زيربناي حدود 3 هزار متر مربع در دو طبقه و با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال در حال اجراست.

بهاروند ادامه داد: طبقه اول ساختمان تکنیکال بلاک فرودگاه بین المللی قشم با 23 اتاق اصلی و 10 اتاق جانبی بخش های الکترونیکی، مخابرات، مراقبت پرواز، انفورماتیک، اتاق هواساز، تاسیسات، سالن آمفی تئاتر، نمازخانه، دبیرخانه و بخش های آموزشی را شامل می شود.

وی افزود: طبقه دوم این ساختمان نیز شامل 7 اتاق اصلی و 5 اتاق جانبی مخصوص کادر مدیریتی و اتاق جلسات می باشد.

معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: این پروژه دارای برج مراقبتی به ارتفاع 36 متر و ارتفاع دید 32 متر بوده با تجهیزات کامل الکترونیکی است. همچنین مساحت طبقه اختصاص یافته به تجهیزات الکترونیکی 70 متر مربع عنوان کرد و مساحت اتاقک کابین برج 90 متر مربع می باشد.

با حضور مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در راس هیاتی بلند پایه متشکل از محمود منزوی زاده مشاور امور بین الملل و مدیرکل حوزه ریاست، اکبر افتخاری معاون تولید، صادرات و فناوری و جمعی از مدیران دبیرخانه به همراه حمیدرضا مومنی مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم در تاریخ سیزدهم شهریورماه 1398، 9 پروژه عمرانی، نفت و انرژی، صنعتی و شیلاتی جزیره به بهره برداری رسید و از سایر پروژه های در دست احداث سازمان منطقه آزاد قشم نیز بازدید به عمل آمد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.