برگزاری جلسه حمایت از کودکان کم تر برخوردار در سازمان منطقه آزاد اروند

جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی جهت حمایت از کودکان کم تر برخوردار با حضور مسئولین ذیربط، در سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد.

به گزارش فرینا؛ با نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید و فصل بازگشایی مدارس، طی نشستی با حضور مدیر آموزش، توسعه و تعالی کسب و کارهای این سازمان و مسئولین دستگاه های ذیربط، به بررسی و برنامه ریزی در راستای این موضوع مهم پرداختند.
مدیرآموزش، توسعه و تعالی کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند ضمن بررسی شیوه‌های مختلف حمایت تحصیلی از دانش‌آموزان کم تر ‌برخوردار و تجربیات نهادهای حمایتی مختلف در این زمینه، گفت: هدف اصلی از این نشست استفاده از ظرفیت های موجود محلی و منطقه ای نسبت به تأمین اقلام مورد نیاز کودکان شناسایی شده، خواهد بود.
علی الیاسی ضرورت توجه ویژه به کودکان کمتر برخوردار را از اولویت های این مدیریت و دیگر نهادهای آموزشی و حمایتی منطقه دانست و افزود: تعداد 6350 نفر دانش آموز اعلام شده از جانب ادارات آموزش و پرورش، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و انجمن حمایت از زندانیان مورد حمایت قرار خواهند گرفت.
الیاسی با تأکید بر اقدام ادارات کمیته امداد پس از دریافت مبالغ ازجانب سازمان منطقه آزاد اروند نسبت به تهیه اقلام مورد نظر این سازمان و آموزش و پرورش در قالب بسته حمایتی دانش آموزشی؛ خاطرنشان کرد: ادارات کمیته امداد به میزان مبالغ دریافتی از میزان مبالغ واریز شده آورده مشارکتی داشته و به افزاد تحت پوشش خود اختصاص می دهد؛ از این روی پکیج حمایتی دانش آموزی افراد تحت پوشش کمیته متفاوت از بقیه خواهد بود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو