دانش آموزان کم برخوردار در آبادان و خرمشهر شناسایی شدند

مدیرآموزش، توسعه و تعالی کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: ۶ هزارو ۳۵۰ دانش آموز کم برخوردار و خانواده‌های تحت پوشش نهادهای حمایتی در آبادان وخرمشهر شناسایی و در سال تحصیلی جدید مورد حمایت قرار می‌گیرند.

به گزارش فرینا، علی الیاسی چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دانش آموزان نیازمند با کمک اداره های آموزش و پرورش، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و انجمن حمایت از زندانیان در شهرستان های آبادان و خرمشهر شناسایی و برای آنها بسته های حمایتی خریداری و در نظر گرفته شده است.
الیاسی، نوشت افزار، کیف و کفش را بخشی از بسته های حمایتی برای دانش آموزان کم برخوردار در سال تحصیلی جدید اعلام کرد و گفت: این بسته های حمایتی به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان قرار می گیرند.
وی گفت:۴۰درصد دانش آموزان کم برخوردار شناسایی شده ساکن خرمشهر و ۶۰ درصد نیز در شهرستان آبادان سکونت دارند.
مدیرآموزش، توسعه و تعالی کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند اظهار داشت: دانش آموزان خانوادهای کم برخوردار در شهرهای اروندکنار و چوئبده و روستاهای محروم نیز در این طرح شناسایی و برای آنها بسته های حمایتی در نظر گرفته شده است.
به گزارش ایرنا؛ ۶۳ هزار و ۸۲۰ دانش آموز ۳۶۲ آموزشگاه در آبادان و۴۰ هزاردانش آموزدر ۲۱۳ مدرسه درمقاطع مختلف تحصیلی در خرمشهر در سال تحصیلی جدید مشغول تحصیلی می شوند.
منطقه آزاد اروند با مساحت ۳۷ هزار و ۴۰۰ هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر (جزیره مینو) است که در محل تلاقی دو رودخانه اروند و کارون واقع است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو