منطقه آزاد انزلی میزبان دومین همایش ملی فریلند

همایش فریلند به شش جنبه توانمندسازی، آموزش اصول اولیه، گسترش فرهنگ خود اشتغالی، توانمندسازی معلولان، توانمندسازی خانم‌های خانه‌دار و گسترش محدوده جغرافیایی فریلنسینگ می‌پردازد.

به گزارش فرینا، مدیرروابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان این خبر گفت: دومین همایش ملی اصول آزادکاری (فریلنسینگ) در روزهای 28 و 29 شهریور ماه جاری از سوی مجموعه پونیشا و با همکاری این سازمان در مرکز همایش ها و نمایشگاه های منطقه برگزارمی شود.
مهدی کاظمیان با اشاره به اینکه بزرگترین همایش فریلنسینگ کشور با رویکرد آموزشی برای علاقمندان به خوداشتغالی برگزارمی شود افزود: این همایش آموزش راه و روش درآمدزایی به صورت فریلنسینگ را در دستورکار خود قرار داده و برهمین اساس شش جنبه توانمندسازی، آموزش اصول اولیه، گسترش فرهنگخود اشتغالی، توانمندسازی معلولان، توانمندسازی خانم‌های خانه‌دار و گسترش محدوده جغرافیایی فریلنسینگ به علاقمندان آموزش داده می شود.
کاظمیان اضافه کرد: در این همایش دو روزه طی 10 سخنرانی مربیان باتجربه در هر حوزه کاری در خصوص چگونگی استفاده حداکثری از فرصت‌ها برای کسب درآمد مثل تکنیک‌های مذاکرهو فروش و کسب درآمد ارزی با علاقمندان سخن خواهند گفت و از سوی دیگر در 6 کارگاه آموزشیبه صورت ویژه به آموزش موضوعات تولید محتوا، برنامه‌نویسی، برندینگ شخصی شده و بررسیمزایا و مشکلات رایج فریلنسرها(آزادکارها) توجه می شود.
وی با بیان اینکه برپایی نمایشگاه فریلند با حضور بیش از 50 استارتاپ از نکات جالب توجه این همایش بزرگاست که درآن علاوه بر معرفی خدمات خود به فریلنسرها، برای جذب فریلنسر در پروژه های خود، اقدام می کنند، افزود: در این همایش دوره روز بخش "گیک ‌تاک" که برای نخستین بار در مدرسه استانداردهای وب متولد شده و برای اولین بار در همایش فریلند سالجاری برگزار می شود که در آن فعالین این حوزه در مورد حواشی و موضوعات همایش و همچنین موضوعات فریلنسینگ با محوریت تولید پادکست فارسی با شرکت ‌کنندگان به صورت تعاملی به گفتگو خواهند پرداخت.
سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی آموختن چگونگی آغاز به کار و کار کردن به شیوه فریلنسینگ به عنوان یک شغل تمام وقت و حرفه‌ای بهمراه آموزش های لازم در زمینه جذب مشتری، معرفی خود و کسب درآمددر حالیکه استخدام نشده اند را از مهمترین دستاوردهای این همایش برای علاقمند عنوان کرد و گفت: محدودیت‌های کارمندی و سخت‌تر شدن شرایط بازار کار، و مزایای فریلنسینگ(آزادکارها) زمینه استقبال نسل جوان به این شیوه کار کردن را فرآهم نموده و با بهره گیری از ظرفیت های فریلنسینگ یا آزادکاری، هر فرد با هر تخصصی می‌تواند به صورت مستقلبا دریافت پروژه، به کسب درآمد بپردازد، چراکه فریلنسینگ از مزایایی مثل آزاد بودن ساعت کار، تنوع در کار و کاهش هزینه‌های رفت و آمد برخوردار است. اما این شیوه کارکردن هم نیازمند دانش و مهارت‌هایی است که هر فریلنسری(آزادکاری) برای موفق شدن بایداز آن‌ها آگاهی داشته باشد.
کاظمیان با بیان اینکه اولین دوره فریلند، با میزبانی از 8 سخنران، برپایی 5 کارگاه و برگزاری نمایشگاهاستارتاپ‌ها در شهریور ماه سال گذشته در منطقه آزاد انزلی برگزار شد که با استقبال بسیار خوب علاقمندان مواجه شد، افزود: فریلندترکیبی از دو کلمه freelancer و land به معنی سرزمین آزادکارها است و دومین همایش فریلند نیز از سوی مجموعه پونیشا به عنوان اولین پلتفرم های ایرانی که با هدف تسهیل فرایند ارتباط فریلنسرها به کارفرماها فعالیت می کند برگزار می‌شود و پیش بینی می شود این همایش میزبان حدود 2000 نفر ازافراد با تجربه و علاقه‌مندان به فریلنسینگ خواهد بود. علاقمندان برای تهیه بلیت شرکت در رویداد، می‌توانند به سایت فریلند (ponisha.ir)مراجعه نمایند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو