پیام وزیر راه و شهرسازی در پی شهادت جانباز شهید "حسن سلیمی"

  • دوشنبه 25 شهريور 1398 - 14:47
  • 0 دیدگاه
محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی با ارسال پیامی، شهادت جانباز شهید "حسن سلیمی" از کارکنان شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش فرینا، در پیام وزیر راه و شهرسازی آمده است : 

 "بسم رب الشهدا و الصدیقین

جانبازان اسناد زنده ای از فرهنگ غنی ایثار و جهاد هستند که  تداوم بخش روح سلحشوری و مقاومت در جامعه به ویژه درمیان نسل های آینده ساز انقلاب اسلامی اند که فیض وجودی آنان یکی پس از دیگری به عطر آسمانی شهادت، عالم را عطرآگین می کنند و فضای جامعه را به خیر و صلاح رهنمون می سازند.

پل شهادت، اصلی ترین وسیله رسیدن به معبود است که شهدا با عبور از این گذرگاه درخشان برای همیشه جاویدان باقی می مانند و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای می گذارند و ثبات و استمرار خط سرخ حسینی(ع) را با خون خود تضمین نموده و راه شجاعت را به ما آموختند.

بار دیگر یکی از مردان الهی و هم تبار عاشورائیان به فیض عظیم شهادت نائل آمد و روح پاکش با ارواح شهیدان والامقام در جوار حضرت سیدالشهداء(ع) در ملکوت اعلی مأوی گزید و از روزی الهی بهره مند شد.

این جانباز سرافراز که دراین سالها با تحمل رنج و مشقت فراوان که یادگار مجاهدت های وی در سالهای جنگ تحمیلی بود از خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نبود و سرانجام در روز عاشورا به خیل شهدا دشت کربلا پیوست.

اینجانب شهادت جانباز سرافراز شهید عاشورایی حاج حسن سلیمی را خدمت مقام معظم رهبری ، جامعه بزرگ وزارت راه و شهرسازی علی الخصوص صنعت حمل و نقل هوایی کشور و خانواده محترم آن عزیز سفر کرده تبریک و تسلیت عرض نموده و علو درجات برای آن شهید عزیز و صبر و اجر جمیل را برای بازماندگان از خداوند متعال مسئلت میدارم.


محمد اسلامی 
وزیر راه وشهرسازی

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو