برگزاری نشست کمیته اطلاع رسانی ستاد اربعین حسینی آبادان و خرمشهر

نشست کمیته اطلاع رسانی ستاد اربعین حسینی آبادان و خرمشهر در صدا و سیمای مرکز آبادان برگزار شد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان؛ معاونین سیما، خبر، فضای مجازی و مدیر پخش رادیو آبادان با تشریح ویژه برنامه های شبکه آبادان در ایام اربعین حسینی از آمادگی لازم برای اطلاع رسانی به موقع و نمایش شکوه این گردهمایی بزرگ پرداختند.
توفیقی معاون سیمای مرکز آبادان از پخش ویژه برنامه مرز عاشقی و ارتباط های زنده تصویری خبر داد.
حسینی مدیر خبر صدا و سیمای مرکز آبادان نیز با بیان اینکه خبر آبادان از دوماه پیش کار خود را در زمینه اطلاع رسانی و پوشش رویداد بزرگ اربعین آغاز کرده است گفت: آمادگی لازم را داریم تا به نحو احسن پوشش رسانه ای حضور دلدادگان سرور و سالار شهیدان را در ایام اربعین به انجام رسانیم.
معاون فضای مجازی شبکه آبادان از برگزاری پویش مردمی عکس های اربعینی توسط مردم و زائران خبر داد و گفت: این پویش در پایان این ایام برگزیدگانی خواهد داشت.
شهابی افزود: همچنین فضای مجازی مرکز آبادان با برنامه های زنده در شبکه های اجتماعی همراه زائران خواهد بود.
مدیر پخش رادیو آبادان نیز گفت: صدای مرکز آبادان در قالب برنامه یک ساعته از رادیو پیام کار اطلاع رسانی برای زائران را برعهده دارد،گزارش های مردمی و ارتباط های زنده با گزارشگران در رادیو اربعین و رادیو زیارت و پخش خبرها و هشدارها در رادیو نما مرکز آبادان از جمله برنامه های صدای مرکز آبادان در ایام اربعین است.
لیراوی افزود: مخاطبان میتوانند رادیو اربعین را روی موج FM ردیف 95,2 مگاهرتز دنبال کنند.
مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند نیز با بیان اینکه سال گذشته مرز شلمچه به عنوان بهترین مرز تردد زوار در بعد ملی شناخته شده است گفت: با تلاش همه دستگاه ها هم اکنون تردد زائران در کمتر از یک دقیقه اتفاق می افتد.
ریاض علی فرحانی با اشاره به خدمات رسانی بیش از 100 دستگاه خدمت رسان در اربعین حسینی افزود: پیش بینی می شود امسال مرز شلمچه روزانه 100 هزار تردد را به ثبت برساند.
فرحانی از برقراری جایگاه خبرنگاران در مرز شلمچه خبر داد و گفت: هفته آینده نشست مشترک مسئولان استان خوزستان با مسئولان استان بصره عراق را خواهیم داشت تا هماهنگی های لازم برای ایام اربعین و حضور زائران در کربلی معلی انجام شود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.