وزیر اقتصاد در مجمع عمومی بانك صنعت و معدن:

تاكید بر نقش آفرینی این بانك در بخش صنعت و معدن و زیرساخت ها

وزیر امور اقتصادی و دارایی در مجمع عمومی بانك صنعت و معدن گفت: تاكید بر نقش آفرینی این بانك در بخش صنعت و معدن و زیرساختها/ بانك صنعت و معدن به لحاظ ساختار، نیروی انسانی و شیوه كار، بانكی خاص است و این موضوع نقطه تمایز با سایر بانك ها به شمار می رود./ این بانك در توسعه صنعت نقش ویژه ای دارد و می بایست از اعتبار و برند آن كه معرف بانكی مدرن است به درستی در بخش صنعت و معدن استفاده گردد./ موضوع بانكداری دیجیتال و استقرار حاكمیت شركتی دو موضوع اساسی برای حفظ پیشرو بودن بانك صنعت و معدن از سایر بانك ها است و بانك ها همواره می بایست با نوآوری به دنبال تحول در رسیدن به اهداف خود باشند.
به گزارش فرینا به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)، فرهاد دژپسند که در مجمع عمومی بانک صنعت و معدن سخن می گفت، این بانک را به لحاظ ساختار، نیروی انسانی و شیوه کار، بانکی خاص عنوان و تاکید کرد این موضوع نقطه تمایز این بانک با سایر بانک ها به شمار می رود.
دژپسند ضمن تشکر از اقدامات انجام شده در یک سال گذشته، گزارش ارائه شده به مجمع را گزارشی واقع بینانه و مبتنی بر حل مشکلات و کمک به واحد های تولیدی صنعتی و معدنی کشور دانست.
وی موضوع بانکداری دیجیتال و استقرار حاکمیت شرکتی را دو موضوع اساسی برای حفظ پیشرو بودن بانک صنعت و معدن از سایر بانک ها قلمداد نمود و اضافه کرد: بانک ها همواره می بایست با نوآوری به دنبال تحول در رسیدن به اهداف خود باشند.
وزیر امور اقتصادی و دارایی بانک صنعت و معدن را بر اساس رسالت توسعه ای و تخصصی متفاوت از سایر بانک ها دانست و ضمن برشمردن خصوصیات این بانک در کمک به صنایع و معادن کشور تاکید کرد: باید با اتخاذ راهکارهای مناسب و متناسب با شرایط روز،  از مشکلات کنونی عبور کرد.
دژپسند اعلام کرد: بانک صنعت و معدن در توسعه صنعت نقش ویژه ای دارد و می بایست از اعتبار و برند این بانک که معرف بانکی مدرن است به درستی در بخش صنعت و معدن استفاده گردد.
وزیر اقتصاد ضمن تاکید بر انجام مطالعات مستمر و تطبیقی از وصول مطالبات به عنوان یکی از ابزارهای مناسب در تجهیز منابع بانک اشاره نمود و نظارت بر طرح ها و پروژه ها در پرداخت تسهیلات را ضروری دانست.
گفتنی است؛ نشست مجمع عمومي عادي ساليانه بانك صنعت و معدن با حضور دکتر دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی و دکتر رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت و دیگر اعضای مجمع روز گذشته در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار و پس از استماع گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی؛ صورت های مالی سال ۱۳۹۷ آن مورد تصویب قرار گرفت.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو