منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان ظرفیتی بی نظیر برای توسعه استان قم

استاندار قم ظرفيت هاي منطقه ویژه اقتصادي سلفچگان را مورد توجه قرار داد و خواستار پيگيري جدي تر براي جذب سرمايه گذاري در اين منطقه شد.

به گزارش فرینا، بهرام سرمست در جلسه مجمع عمومی سالانه منطقه ویژه اقتصادي سلفچگان در سالن امام جواد (ع) استانداري قم طي سخناني افزود: سطح انتظارات از عملکرد اين منطقه بالاست.
سرمست ضمن تشکر از اقدامات و  عملکرد مدیریت منطقه ویژه، وجود افراد قوی و باتجربه در هیئت مدیره و مجمع منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان را مورد توجه قرار داد و افزود: اين افراد اشرافیت بسیار خوبی نسبت به منطقه و استان قم دارند.
وی با بيان اينكه منطقه ویژه ظرفیتی بی نظیر برای توسعه استان قم محسوب می شود ادامه داد: از ظرفیت مقامات عالی رتبه نظام برای توسعه و ترقی منطقه اقتصادی سلفچگان بايستي استفاده شود.
استاندار قم همچنین بازدیدهای صورت گرفته و جلسات مرتبط با منطقه اقتصادی سلفچگان را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: خروجی جلسات باید منجر به روند افزایشی جذب سرمایه گذار باشد.
سرمست با بيان اينكه در زمینه ی وصول مطالبات معوق منطقه ویژه اقتصادي سلفچگان بایستی فعالانه تر عمل شود گفت: واحد حقوقی منطقه ویژه باید در برخورد با کسانیکه در اجرای تعهدات خود کم کاری می کنند برخورد قانونی کند.
وی تعامل مسئولان منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان با استانداری را نیز مطلوب ارزیابی و خاطرنشان کرد: این تعاملات می تواند منشا افزایش خدمات و حل مشکلات این منطقه اقتصادی باشد.
استاندار قم در پايان برگزاري همایش فرصت های سرمایه گذاری در نيمه دوم سال جاري را نیز مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: بسته های سرمایه گذاری از سوی منطقه ویژه برای این همایش در نظر گرفته شود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو