محسن نریمان:

افزایش محدوده، تکمیل کننده اقدامات توسعه ای منطقه آزاد ارس است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، تصویب افزایش محدوده این منطقه را تکمیل کننده اقدامات سازمان منطقه آزاد ارس برای توسعه و حضور در عرصه های جهانی اعلام کرد.

به گزارش فرینا، محسن نریمان با اشاره به ابلاغ تصویب افزایش محدوده منطقه آزاد ارس توسط معاون اول رئیس جمهور، گفت: با توسعه محدوده ارس، مجموعه اقدامات ما در سازمان منطقه آزاد ارس برای توسعه و حضور هر چه بیشتر در عرصه های جهانی تکمیل می شود.
نریمان در مورد جزئیات افزایش محدوده، گفت: بر اساس تصویب هیات دولت، محدوده منطقه آزاد ارس به مساحت ۷۱۸۴۸ هکتار افزایش یافت.
وی افزود: این مقدار شامل محدوده جلفا ـ هادیشهر ـ مرند به مساحت ۴۰۱۹۴ هکتار، محدوده سیه‌رود ـ ایری به مساحت ۳۳۲ هکتار، محدوده نوردوز به مساحت ۵۶۷ هکتار، محدوده خداآفرین به مساحت ۵۶۸۰ هکتار و محدوده قلی‌بگلو به مساحت ۲۵۰۷۵ هکتار می شود.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس خاطرنشان کرد: هیات وزیران در جلسه خود به پیشنهاد دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی و به استناد ماده واحده قانون ایجاد مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی آبادان و خرمشهر، جلفا و بندر انزلی و ماده واحده قانون توسعه محدوده منطقه آزاد ارس، تصمیم به این افزاش محدوده گرفته است.
نریمان ضمن تقدیر از همه عوامل دخیل در این اقدام از جمله تلاش های موثر و بی وقفه جناب آقای حسن نژاد، نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی که در طراحی و تصویب طرح و توسعه محدوده منطقه آزاد ارس نقش اساسی داشت، گفت: به زودی اقدامات لازم برای عملیاتی شدن این مصوبه از سوی سازمان منطقه آزاد ارس، آغاز خواهد شد.
وی تاکید کرد: با عملیاتی شدن اجرای محدوده های جدید منطقه آزاد ارس، شاهد افزایش و تنوع سرمایه گذاری در تمامی محدوده های منطقه آزاد ارس خواهیم بود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو